فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

قداست خاک خوزستان وظیفه ما را در قبال شهدا دوچندان می‎کند

سردار شاهوار پور گفت: 80 درصد جغرافیای جنگ در خوزستان اتفاق افتاده است و خون پاک بسیاری از شهدای کشور نیز در مرزهای این استان ریخته شده فلذا این قداست و ضرورت، رسالت و وظیفه ما را در قبال پرداختن به حوزه‌های مختلف دفاع مقدس و البته خون شهدا دوچندان می‌کند.
کد خبر: ۳۴۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳ - 04June 2019

قداست خاک خوزستان وظیفه ما را در قبال شهدا دوچندان می کند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار«حسن شاهوار پور» فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان در حاشیه بازدید از پروژه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: بسیار خرسندیم که پس از سا‌ل‌ها شاهد ساخت این مرکز در کلانشهر اهواز هستیم.

وی افزود: خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس همواره گزینه اول خانواده معظم شهدا، رزمندگان و ایثارگران کل کشور بوده است چرا که 80 درصد جغرافیای جنگ در این استان قهرمان اتفاق افتاده است و خون پاک بسیاری از شهدای کشور نیز در مرزهای این استان ریخته شده فلذا این قداست و ضرورت، رسالت و وظیفه ما را در قبال پرداختن به حوزه های مختلف دفاع مقدس دوچندان می کند.

سردار شاهوار پور ادامه داد: خوزستان به واسطه میزبانی از میلیون زائر اربعین حسینی و همچنین کاروان های راهیان نور باید به بهترین شکل ممکن و همچون دوران دفاع مقدس از این عزیزان میزبانی کند فلذا ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس با کیفیت عالی در مرکز استان ضروری بنظر می رسد و سپاه نیز آمادگی کامل دارد تا هم در مرحله ساخت و هم در بحث محتوا از هیچ تلاشی فروگذاری نکند.

به گزارش دفاع پرس؛ سردار«محمد علی پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان که فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان را در این بازدید همراهی می کرد در ابتدا گزارشی از چگونگی روند ساخت این پروژه ارائه داد و خواهان همکاری همه جانبه همه دستگاه ها در اتمام این طرح ملی در کلانشهر اهواز شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار