امام جمعه کوهدشت:

شهرستان «کوهدشت» نیاز به مدیران برنامه‌ریز، خلاق و خستگی‌ناپذیر دارد

حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» گفت: شهرستان ولایت‌مدار کوهدشت نیاز به مدیرانی برنامه‌ریز، خلاق، پیگیر و خستگی‌ناپذیر دارد.
کد خبر: ۳۴۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ - 05June 2019

شهرستان کوهدشت نیاز به مدیران برنامه‌ریز، خلاق و خستگی‌ناپذیر دارد

به گزارش دفاع‌پرس حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه کوهدشت، صبح امروز (چهارشنبه) در خطبه‌های نماز عید سعید فطر، با بیان اینکه امروز روز اجتماع مسلمانان جهان است، اظهار داشت: اهمیت ندادن به دین، قرآن، نماز و امربه‌معروف و نهی از منکر، گمراهی محض و بزرگ‌ترین نعمت خداوند دین، قرآن و عبادت است.

وی فضای مجازی را بلای مجازی خواند و خطاب به مسئولین افزود: با برنامه‌های فرهنگی، جوانان را از تحرک مجازی وا‌داشته و نظارتی کامل را بر فضای مجازی ایراد کنید.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: شهرستان ولایت‌مدار کوهدشت، احتیاج به مدیرانی برنامه‌ریز، خلاق، پیگیر و خستگی‌ناپذیر دارد؛ نظارت مردم بر کار مدیران شهرستان باعث فعال بودن و کارکرد صحیح مسئولین می‌شود.

وی بیان کرد: قصد کوبیدن و تضعیف فعالیت‌های دولت را ندارم؛ اما فعالیت‌های دولت باید بیش‌ازپیش باشد، شهرستان کوهدشت نیازمند پیشرفت مدیریتی است، مردم مقدم بر روحانیت هستند و امامت جمعه سنگر ولایت و دین است.

حجت‌الاسلام طهماسبی ضمن تشویق مردم برای اجرای فعالیت‌های اقتصادی همچون کشاورزی و دام‌پروری، گفت: بانک‌ها و سرمایه‌داران مردم را برای انجام فعالیت‌های شغلی همراهی کنند؛ بحث ترافیک در شهرستان کوهدشت اوضاع خوبی ندارد و برطرف کردن این وضعیت، نیازمند همکاری مردم و پیگیری بیشتر عوامل راهنمایی و رانندگی است.

امام‌جمعه کوهدشت مجادلات بین سایت‌های خبری این شهرستان را تأسف‌بار خواند و افزود: سایت‌های خبری اخلاق‌مداری و مروت را سرلوحه کارشان قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها