مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس مازندران:

«اسلام ناب» اسلام بیداری، جهاد، شهادت و برائت از کفار است

حجت‌الاسلام «عیسی رضایی» اسلام ناب را اسلام بیداری و جهاد و شهادت، اسلام سازش‌ناپذیری با زورگویان و فتنه‌گران و اسلام برائت از مشرکین‌ و کفار برشمرد.
کد خبر: ۳۴۹۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ - 05June 2019

اسلام ناب، اسلام بیداری و جهاد و شهادت و برائت از مشرکین‌ و کفار استحجت‌الاسلام «عیسی رضایی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با بیان اینکه اولین اصل از هفت اصل منظومه فکری امام خمینی (ره) اثبات اسلام ناب محمدی (ص) و نفی اسلام آمریکایی (اسلام سکولار و اسلام متحجر) است، اظهار داشت: اگرچه اصطلاح «اسلام آمریکایی» عنوانی جدید و نوظهور است، اما در گذشته ‌هم‌ بوده است، نه به ‌نام اسلام آمریکایی، بلکه به نام اسلام خلیفه‌پسند، شاه‌پسند، خان‌پسند، طاغوت‌پسند، سرمایه‌دارپسند، اسلام‌ التقاطی، اسلام منهای سیاست، اسلام سازش و فرومایگی، اسلام تساهل و تسامح و... که همه این‌ها در محتوای اسلام آمریکایی است.

وی افزود: اسلام آمریکایی القای نوعی تفکر و بینش از اسلام است که با پذیرش آن، منافع قدرت‌های شیطانی محفوظ می‌ماند و مسلمانان خطری برای آن‌ها محسوب نمی‌شوند.

رضایی با عنوان این‌که اسلام ناب، اسلامی است که قرآن و مفسر آن یعنی عترت در کنار هم هستند، گفت: همچنین اسلام ناب مدافع مظلومان و مستضعفان بوده و طرفداران ‌آن ‌پابرهنگان و مظلومان جهانند.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام و شهدای قیام خونین 15 خرداد، اسلام ناب را اسلام بیداری و جهاد و شهادت؛ اسلام سازش ناپذیری با زورگویان و فتنه‌گران، اسلام برائت از مشرکین‌ و کفار برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار