سردار طلایی‌نیک:

هدف آمریکا از مذاکره نابودی عرصه‌های بازدارندگی ایران است

معاون پارلمانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مذاکره فتنه جدید دشمن است و هدف آن‌ها از مذاکره نابودی عرصه‌های بازدارندگی ایران اسلامی است.
کد خبر: ۳۴۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ - 06June 2019

هدف امریکا از مذاکره نابودی عرصه‌های بازدارندگی ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار «رضا طلایی‌نیک» معاون پارلمانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در یادواره شهدای دهستان گرین نهاوند که در محل حسنیه‌ روستای لیلان نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان چشم امید داشتند که بعد از امام خمینی انقلاب اسلامی تسلیم و نابود شود ولی در سایه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب دشمنان ناامید شدند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بعد از امام راحل راه انقلاب، امام(ره) و شهدا را به‌ خوبی تداوم بخشیدند و نگذاشتند در مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی انحرافی ایجاد شود.

طلایی‌نیک افزود: با انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان ولی‌ فقیه به یاری خدا نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد و فرهنگ انقلاب اسلامی با تدابیر ایشان گسترش پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تدابیر و با همان اصول امام خمینی‌ (ره) مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی را به‌ خوبی تداوم بخشیدند و امروز به مرحله‌ای از بازدارندگی رسیده‌ایم که هر تهدیدی در هر منطقه‌ای را با قدرت پاسخ می‌دهیم.

معاون پارلمانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در این 30 سال راه‌ و روش و هدف امام (ره) را در برابر سکولاریسم و لیبرالیسم و جریان‌های انحرافی محافظت کردند و اسلام ناب را ادامه دادند و مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی را به ‌خوبی تداوم بخشیدند.

طلایی‌نیک گفت: دشمنان در این سال‌ها با ایجاد اسلام انحرافی و تکفیری درصدد ضربه زدن بودند که به حمدالله رهبر انقلاب اسلامی در مقابل این جریانات با ایستادگی و صلابت مقاومت کردند.

وی تاکید کرد: شهدای دفاع مقدس لبیک‌گوی امام راحل بودند و امروز نیز جوانان مؤمن مدافع حرم با شور و اشتیاق به‌فرمان رهبر انقلاب اسلامی لبیک می‌گویند و آماده جان‌فشانی برای انقلاب اسلامی هستند.

معاون پارلمانی وزیر دفاع بیان داشت: کشورمان با رهبری حکیمانه ایشان از همه عرصه‌ها و فتنه‌ها با سربلندی خارج ‌شده است و امروز انقلاب اسلامی در دنیا با اقتدار و عزتمند است.

وی تصریح کرد: در سایه تدابیر معظم‌ له امروز استکبارستیزی در منطقه گسترش داده‌ شده و شعارهای مرگ بر آمریکا در منطقه رساتر شده است.

طلایی‌نیک با بیان اینکه در عرصه نظامی به مرحله تهدیدزدایی رسیدیم و از مرحله تنش‌زدایی عبور کردیم، افزود: این پیشرفت‌ها برگرفته از مکتب «ما می‌توانیم» امام راحل است که پس از ایشان نیز توسط رهبر انقلاب اسلامی با قدرت در عرصه‌های دفاعی پیشرفت را ادامه داده‌ایم.

معاون پارلمانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عنوان کرد: امروز به برکت مقاومت به درجه‌ای از بازدارندگی رسیده‌ایم که هر تهدیدی در هر نقطه را باقدرت و توانمندی‌های پیشرفته پاسخ می‌دهیم که دشمن این موضوع را به‌ خوبی درک می‌کند.

این مسئول با تشریح وضعیت کنونی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل اضافه کرد: امروز توسعه قدرت انقلاب و جبهه مقاومت باعث شده محور مقاومت در منطقه دست برتر را داشته باشد.

طلایی‌نیک با اشاره به وضعیت جبهه مقاومت، گفت: جبهه مقاومت امروز در منطقه به قدرتی دست ‌یافته که صهیونیست‌ها به ذلت افتاده‌اند و در جنگ اخیر مشاهده کردیم مقاومت فلسطین در 24 ساعت صدها موشک به‌ سوی صهیونیست‌ها شلیک کرد و آن‌ها قدرت مقاومت را دیدند.

وی ابراز داشت: امروز اگر می‌بینیم که جبهه استکبار حرکاتی مانند اعزام نیرو یا ناو را در دستور کار قرار داده به این خاطر است که می‌خواهد از جنبه روانی نقشه‌های خود را پیاده کند ولی این حرکات در عزم ملت ایران خللی وارد نمی‌کند.

طلایی‌نیک تصریح کرد: مذاکره فتنه جدیدی است چون ما بر روی نقاط قوت خود مذاکره نمی‌کنیم و هدف آن‌ها از مذاکره نابودی عرصه‌های بازدارندگی ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: در ماه‌های اخیر پیش‌شرط‌هایی را برای مذاکره با ایران اعلام کرده بودند ولی وقتی با مقاومت و ایستادگی ملت ما مواجه شدند روزهای اخیر اعلام کردند که بدون پیش‌شرط حاضر به مذاکره هستند ولی مذاکره با آمریکا انجام نمی‌شود چون آن‌ها با اصل انقلاب مشکل ‌دارند.

معاون پارلمانی وزیر دفاع خاطرنشان کرد: امروز در جنگ اقتصادی هستیم و باید با توان همه قوا و نیروها و با اتحاد و ایستادگی بتوانیم با استفاده از همه ظرفیت‌ها از این شرایط عبور کنیم.

این مسئول متذکر شد: امروز باید عرصه را برای حضور جوانان در بخش‌های مختلف فراهم کنیم چون جوانان انقلابی و مؤمن با ایمان و پشت‌کار و با هدایت‌های مقام معظم رهبری می‌توانند مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی را با قدرت ادامه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها