تشییع پیکر شهید مدافع وطن «محمدامین الله‌دادی» در عنبرآباد

پیکر پاک و مطهر شهید مدافع وطن «محمدامین الله‌دادی» امروز با حضور پرشور مردم شهیدپرور شهرستان عنبرآباد تشییع و خاکسپاری شد.
کد خبر: ۳۴۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ - 07June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، پیکر پاک و مطهر شهید مدافع وطن «محمدامین الله‌دادی» که چهارشنبه‌شب (15 خرداد) در درگیری با اشرار مسلح در جنوب کرمان به شهادت رسید، امروز با حضور پرشور مردم شهیدپرور شهرستان عنبرآباد تشییع و در آرمگاه ابدی‌اش در گلزار شهدای شهر عنبرآباد خاکسپاری شد.

سردار رضا بنی‌اسدی‌فر فرمانده انتظامی استان کرمان در آئین تشییع پیکر پاک شهید الله‌دادی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید گرانقدر به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عج) و خانواده داغدارش اظهار داشت: به تازگی ایام سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) را پشت سر گذاشتیم که به واقع این شهدای عزیز رهروان واقعی ولایت هستند.

وی افزود: این شهید گرانقدر که از خطه جنوب استان راه خدمت به امنیت مردم را در پیش گرفته بود یکی از خادمان نظم و امنیت در خط مقدم این عرصه است که با شجاعت هرچه تمام‌تر در مقابل اشرار و قاچاقچیان ایستاد و دلاورانه جان خود را فدا کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: این شهادت‌طلبی و ایثار جان برای همه ما حامل یک پیام مهم و الگوی ماندگار است که باید همه در هر مقام و مسئولیتی که هستیم رهرو واقعی شهدا باشیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار