امام جمعه گناوه:

معامله قرن جنایتی بزرگ علیه مسلمانان است

حجت‎الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» گفت: معامله قرن زمینه‌ساز خیانت و جنایت بزرگ علیه مسلمانان است.
کد خبر: ۳۴۹۴۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ - 07June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: معرفی ایران به عنوان محور شرارت و دشمن مسلمانان از دیگر اهداف نشست مکه بود که برگزارکنندگان آن ناکام ماندند.

وی گفت: سران ۲۱ کشور در اجلاسیه مکه بدنبال تحقق معامله قرن با هدف تشکیل فلسطین جدید و معرفی جمهوری اسلامی ایران به جای اسرائیل به عنوان دشمن جهان اسلام و عرب بودند که شکست خوردند.

وی اظهارداشت: در این اجلاسیه پادشاه عربستان یک گاف داد تحت عنوان اینکه این نشست بدبختی است که در فضای مجازی سریع منتشر شد.

رکنی حسینی گفت: معامله قرن بدنبال زمینه سازی خیانت و جنایتی بزرگ علیه مسلمانان است.

امام جمعه گناوه با اشاره به فرارسیدن ۸ شوال سالروز تخریب بقاع متبرکه ائمه اطهار (ع) در مدینه به دست وهابیون گفت: تفکر وهابیون و نظام سیاسی آل سعود دو حربه استعمار و استکبار در مقابل اسلام راستین در عصر حاضر بشمار می آید.

وی افزود: قبرستان بقیع مهمترین منابع تاریخ اسلام است که چهار امام معصوم (ع)، صحابه و خیلی از یاران پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) در آن مدفون شده و مکانی مقدس بشمار می آید.

رکنی حسینی اظهار داشت: اسرائیل دشمن اول مسلمین جهان است و با وحدت مسلمین این رژیم غاصب، وهابیون و رژیم آل سعود نابود خواهد شد.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدی
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
0
0
نگویید معامله قرن، بگویید خیانت قرن. سردمداران امریکایی با جهان قصد معامله دارند و به خیال باطلشان نظام تک قطبی امریکایی_صهیونیسمی را با قدرت دادن صهیونیسم ها در غرب آسیا و اروپا قدرت دهند و با دنیا معامله کنند که خلاف قوانین الهی و انسانی است و اعراب و کشورهای اسلامی باید هوشیار باشند که خیانت قرن بنام مسلمان تمام نشود
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار