امام جمعه دیر:

اشتغال دغدغه مردم به ویژه جوانان است

حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» گفت: اشتغال دغدغه مردم به ویژه جوانان است و باید برای ایجاد اشتغال با تکیه‌ بر ظرفیت‌های بومی تلاش شود.
کد خبر: ۳۴۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵ - 07June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‎الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه دیر در خطبه‌های نماز جمعه شهر دیر اظهار داشت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در جذب افراد بیکار در تأسیسات پارس جنوبی اما همچنان جوانان تحصیل کرده که مدرک مرتبط دارند، بیکار هستند.

وی گفت: کناره‌گیری بازنشستگان در شرکت ها و پتروشیمی‌ها می‎تواند مسیر اشتغال را برای جوانان بیکار و جویای کار هموار کند.

امام جمعه دیر عنوان کرد: اشتغال دغدغه مردم به ویژه جوانان است و باید برای ایجاد اشتغال با تکیه‌ بر ظرفیت‌های بومی تلاش شود.

امام جمعه دیر در رابطه با طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بیان داشت: طرح بسیج ملی فشار خون از فردا عملیاتی می‌شود و این اقدام در اجرای شناسایی بیماران دارای فشار خون بالا مهم و مردم همکاری لازم را داشته باشند.

وی در رابطه با تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی گفت: علم باید توام با اخلاق باشد و استادان با الهام از فرهنگ غنی اسلامی باید جریان سازی فرهنگی کنند.

حجت الاسلام حسینی مقاومت در برابر تهدیدات دشمن را مهم خواند و افزود: قدرت استکباری رو به زوال و نابودی است و منطق مقاومت این است که سازش نکنیم و زیر بار زور نرویم.

وی در رابطه با اهدای اعضای دختر دانش آموزی دیری به بیماران نیازمند افزود: اهدای عضو این دختر نوجوان اقدام بسیار ارزشمند و در راستای نجات بیماران نیازمند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار