گزارش یک نهاد مدافع حقوق اسرای فلسطینی؛

جنایت صهیونیست‌ها علیه اسرای فلسطینی ابعاد خطرناکی گرفت

هیأت امور اسرا و آزادگان فلسطین در بیانیه‎ای هشدار داد که جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه اسیران فلسطینی و خانواده‎های آنها ابعاد خطرناک و بی‎سابقه‎ای به خود گرفته است.
کد خبر: ۳۴۹۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵ - 07June 2019

گزارش یک نهاد مدافع حقوق اسرای فلسطینی؛جنایت صهیونیست ها علیه اسرای فلسطینی ابعاد خطرناکی گرفتبه گزارش گروه بین‎الملل دفاع‎پرس به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، در بیانیه هیأت امور اسرا و آزادگان فلسطین آمده است:

جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه اسرای فلسطینی با هدف تهی کردن آنها از ماهیت ملی و انسانی و سخت کردن زندگی این افراد صورت می‌گیرد.

این بیانیه می‌افزاید: اسرائیل از هر فرصتی برای حبس اسرا در سلول‌های انفرادی و انتقام از آنها و خانواده‌هایشان استفاده می‌کند؛ به طوری که این موضوع تبدیل به عرصه‌ای برای رقابت میان گروه‌های سیاسی و نظامی این رژیم شده است.

بر اساس این گزارش، زندان‌های اسرائیل همه روزه شاهد حمله نیروهای امنیتی به سلول‌های اسرای فلسطینی است و آنها تمایلی به برقراری آرامش در میان این زندانیان ندارند.

این گزارش می‌افزاید: شمار اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به 5 هزار و 700 نفر رسیده است که از این تعداد، 45 زن و 230 کودک هستند.

پیشتر وزارت امور اسرای فلسطینی اعلام کرده بود که فلسطینی‌های بازداشت شده از ساده‌ترین حقوق اولیه خود محروم بوده و بر خلاف تمامی قوانین و کنوانسیون‌های بین المللی با سخت‌ترین شکنجه‌های فردی و گروهی مواجه هستند.

این وزارتخانه مهمترین معضل اسرا را کوتاهی و اهمال عمدی درمانگاه‌ها در رسیدگی به وضع درمانی آنان اعلام کرد؛ سیاستی که منجر به افزایش چشمگیر بیماران در زندان‌های رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار