مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان:

مقاومت، مؤلفه پیروزی در برابر استکبار جهانی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: امام خمینی (ره) در زمان دفاع مقدس مقاومت را انتخاب و جنگ را به یک فرصت تبدیل کرد؛ اکنون هم مقام معظم رهبری مقاومت را در برابر استکبار جهانی انتخاب کرده‌اند و در طول این ۴۰ سال هر جایی که مقاومت کردیم، پیروز شدیم و هر جایی که کوتاه آمدیم، سیلی خوردیم.
کد خبر: ۳۴۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ - 08June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در جلسه شورای اداری کارکنان ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: همه معصومین و ائمه اطهار (ع) برای احیای دین و اسلام زحمت کشیدند.

وی افزود: خدمتی که امام (ره) به اسلام کرد همان خدمتی بود که سیدالشهدا (ع) برای اسلام کرد؛ زیرا انقلاب اسلامی اسلام را احیا کرد و ما هرچه داریم از امام است و اگر امام را خوب بشناسیم، توانسته ایم انقلاب و دین را بشناسیم.

مقاومت، مولفه پیروزی در برابر استکبار جهانی است /// عکس در متن خبر لحاظ شود ///

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به خصوصیات حضرت امام اشاره کرد و گفت: امام موفق ترین رهبر جهان بود و جامعیت امام در همه زمینه ها مهمترین علت موفقیت ایشان بود.

سردار ملک افزود: امام در زمان دفاع مقدس مقاومت را انتخاب کرد و جنگ را به یک فرصت تبدیل کرد، اکنون هم شرایط همانند دوران دفاع مقدس است و مقام معظم رهبری نیز مقاومت را در برابر استکبار جهانی انتخاب کرده‌اند و در طول این ۴۰ سال هر جایی که مقاومت کردیم پیروز شدیم و هر جایی که کوتاه آمدیم سیلی خوردیم.

وی ایمان و توکل به خدا، اراده قوی، اعتماد به مردم، بینش، بصیرت، اخلاص، شجاعت و قاطعیت امام را از خصوصیات شخصیتی امام خمینی (ره) برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی امام موجب برافراشته شدن پرچم امیرالمومنین در ایران و موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و برپایی عدالت در جهان شد و وحشتی که در دل استکبار جهانی وجود دارد به برکت وجود امام راحل، مقام معظم رهبری و همه شهدا است و ما باید قدردان این نعمت ها و خونهای پاک شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار