سعیدی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

آمریکا با تحریم و تهدید نمی‌تواند خواسته‌هایش را به ایران دیکته کند

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: آمریکا فکر می‌کرد با تشدید تحریم‌ها، تهدید و نمایش ناوهای جنگی‌اش در خلیج فارس می‌تواند ایران را هراسان پای میز مذاکره بیاورد و خواسته‌هایش را جهت پذیرش بی‌چون و چرا دیکته کند؛ این در حالی است که این موضوع در واقعیت محقق نخواهد شد.
کد خبر: ۳۴۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹ - 11June 2019

«محمداسماعیل سعیدی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس تبریز با اشاره به تغییر لحن آمریکایی‌ها در قبال ایران اظهار داشت: رصد سخنان و مواضع مقامات ارشد آمریکا در قبال ایران حکایت از عقب‌نشینی آنان دارد.

وی افزود: ترامپ فکر می‌کرد با تشدید تحریم‌ها، تهدید و نمایش ناوهای جنگی‌اش در خلیج فارس می‌تواند ایران را هراسان پای میز مذاکره بیاورد و خواسته‌هایش را جهت پذیرش بی‌چون و چرا دیکته کند؛ اما مقاومت ملت و تدابیر رهبر انقلاب، نقشه دشمنان را خنثی کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس برجام را آیینه عبرت برای دلدادگان به آمریکا و وعده‌های دروغین غرب دانست و تصریح کرد: چند سال قبل با رویای حل تمام مشکلات و رفاقت با آمریکا، بر سر پیشرفت‌های هسته‌ای کشورمان مانع تراشیدند و حال می‌بینیم هیچ‌یک از وعده‌هایشان به سرانجام نرسیده و تحریم‌ها و تهدیدها پابرجاست.

وی تاکید کرد: بیش از هر زمان دیگری برای مسئولین و ملت غیور ایران دشمنی آمریکا ثابت شده است و همه بر این باورند آنچه سایه جنگ را از سر کشور دور می‌کند مقاومت است؛ همان مقاومتی که رزمندگان 8 سال دفاع مقدس کلید زدند و جهان استکبار را به زانو درآوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها