در گفت‌وگوی سردار رحیمی با دفاع‌پرس مطرح شد؛

تکذیب ضرب و شتم خانم‌ها توسط پلیس در حاشیه بازی ایران و سوریه/ اهتمام پلیس برای تأمین امنیت نماز عید فطر اهل سنت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تکذیب خبر ضرب و شتم خانم‌ها توسط پلیس در حاشیه بازی ایران و سوریه، بر رعایت احترام مردم از سوی پلیس تأکید کرد.
کد خبر: ۳۴۹۵۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ - 08June 2019

ضرب و شتم خانم‌ها توسط پلیس در حاشیه بازی ایران و سوریه کذب است/ امنیت نماز عید فطر اهل سنت به خوبی برقرار شدسردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص ادعای چند خانم مبنی بر ضرب و شتم آن‌ها توسط پلیس در حاشیه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه اظهار داشت: ۱۰۰ درصد این موضوع را تکذیب می‌کنیم و این ادعا صحت ندارد. پلیس همواره تکریم و احترام گذاشتن به مردم و رعایت شئونات را در اولویت خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه در جریان این مسابقه، فدراسیون فوتبال متأسفانه بدون توجه به یک سری مسائل بالغ بر ۱۰۰ بلیط را به یک تعداد از خانم‌ها فروخت، گفت: ما بلافاصله و پس از اینکه متوجه شدیم به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم و آقایان هم عذرخواهی و اعلام کردند که خانم‌ها به ورزشگاه مراجعه نکنند و پول‌های آن‌ها را هم عودت می‌دهند.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: با این حال، تعدادی خانم به استادیوم مراجعه کردند و پلیس با رعایت شئونات از آن‌ها عذرخواهی و آن‌ها را از آنجا دور کرد.

سردار رحیمی درباره چگونگی برخورد با دو خانمی که از پلیس عکس و فیلم می‌گرفتند، گفت: آن‌ها توسط پلیس امنیت اخلاقی به چند متر آن طرف‌تر منتقل شدند و کسی دستگیر نشد.

وی همچنین در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده در فضای مجازی درباره موضوع برقراری امنیت برای برگزاری نماز عید سعید فطر اهل سنت در تهران عنوان کرد: پلیس در طول ماه مبارک رمضان با تمام توان و شبانه روزی در راستای برقراری مراسمات مختلف تلاش کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس طبق وظیفه ذاتی خود عمل و امنیت را در تمامی مراسمات برقرار کرد و ادعاهایی که مطرح می‌شود در راستای تفرقه‌افکنی بوده است.

انتهای پیام/ 241

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
در شبکه های ماهواره ای بدون فیلم این خبر دروغ رو پخش کردند بنده خودم شاهد بودم هیچ توهین یا برخورد فیزیکی صورت نگرفته.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار