مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خراسان شمالی:

دشمن از قدرت و اقتدار ما آگاه است

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خراسان شمالی با بیان اینکه هر اندازه تهدید‌های دشمنان بزرگتر باشد اقتدار کشور ما بیشتر می‌شود، گفت: امروز همه دنیا قدرت و توانمندی نیرو‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و قوای مسلح را می‌دانند و این حوزه اقتدار ماست و دشمنان از قدرت و حوزه اقتدار ما آگاه هستند.
کد خبر: ۳۴۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ - 12June 2019

اقتدار کشور ایران با تهدیدهای دشمنان بیشتر می‌شودسرهنگ «محمدرضا شجاع» مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی اظهار داشت: ملت ایران حماسه ساز و اقتدارآفرین است و خرمشهر نماد این اقتدار، عزت و افتخار است.

وی بیان کرد‌: خرمشهر نماد مقاومت، پایداری، ایستادگی، ایثارگری و افتخارآفرینی ملت بزرگ ایران است؛ حماسه هشت سال دفاع مقدس با نماد خرمشهر به پیش رفت و ملت ایران به پاس این فداکاری بعد از گذشت چند دهه از دفاع مقدس همچنان پای این آرمان و حماسه هستند.

شجاع عنوان کرد: امروز بعد از گذشت بیش از 40 سال از انقلاب میخواهم به خانواده معظم شهدا بگویم خون فرزندانتان اثر کرده است، امروز ولایتمداری ملت ایران، پای سیره شهدا ایستادن ملت ایران، کماکان با قدرت ادامه دارد و این فضا کماکان حوزه آرمانی ما است.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خراسان شمالی بیان داشت: یک روزی پای دیوار بصره می جنگیدیم امروز پای بلندی های جولان پای می کوبیم، امروز در کربلا ضریح تغییر می دهیم، امروز انصارالله به واسطه این تفکر، فاطمیون، حیدریون و زینبیون به واسطه این تفکر در برابر مستکبران ایستادگی می کنند.

وی ادامه داد: امروز حوزه اقتدار گسترش پیدا کرده است و اثر خون شهدا تا شبه قاره هند تا یمن تا فلسطین گسترش یافته است و ان شاءالله این آرمان، جهانی خواهد شد و ما امروز افتخارمان به فاتحان خرمشهر و شهدای فتح خرمشهر است.

شجاع با اشاره به اینکه خرمشهر بعد از 570 روز از تسخیر حزب بعث و دشمنان انقلاب اسلامی آزاد شد، گفت: حماسه خرمشهر یک حماسه بی نظیر است چون همه معادلات دشمن و قدرت و توازن دشمن را به هم ریخت؛ تکیه گاه دشمن روی خرمشهر بود، سه روز خوزستان و یک هفته تهران از آرمان های صدام بود که به نتیجه نرسید.

وی با بیان اینکه هر اندازه تهدیدهای دشمنان بزرگتر باشد اقتدار کشور ما بیشتر می شود، تصریح کرد: امروز همه دنیا قدرت و توانمندی نیروهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و قوای مسلح را می دانند و این حوزه اقتدار ماست و دشمنان از قدرت و حوزه اقتدار ما آگاه هستند، امروز ما از مرحله تهدید به واسطه حماسه های دفاع مقدس گذشتیم و هشت سال ایستادگی در دفاع مقدس، قدرت بزرگ ملت ایران را به دنیا نشان داد.

شجاع تاکید کرد: ما امروز از جنگ نمی هراسیم و جنگ طلب هم نیستیم؛ ما یک ملت آزمون پس داده هستیم و در عرصه های عملیاتی توطئه های دشمن را می شناسیم و برنامه و فکر دشمن را مهندسی می کنیم و به سوی آرمان جهانی‌مان و تمدن سازی پیش خواهیم رفت. امروز دیگر کسی نمی تواند ما را تهدید کند چون پیشینه ای همانند فتح خرمشهر داریم.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خراسان شمالی با بیان اینکه ما با اطاعت از نماینده ولی فقیه، اطاعت کردن از ولی امر مسلمین جهان را تمرین می کنیم، گفت: امروز به واسطه ولایت مداری ملت بزرگ ایران، عرصه اقتدار و عزت در کشور به وجود آمده است و ما در ولایت مداری اطاعت کردن از ولی امر مسلمین جهان را تمرین می کنیم و آماده می شویم برای عصر ظهور و ان شاءالله با فرماندهی امام زمان (عج) آرمان هایمان را در فلسطین تحقق می بخشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار