عیادت مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی از جانباز «رمضانعلی قائمی»

حجت‌الاسلام «معصومی» با حضور در بیمارستان آریا مشهد از جانباز 70 درصد «رمضانعلی قائمی» عیادت کرد.
کد خبر: ۳۴۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ - 08June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حجت الاسلام «حسين معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی امروز (شنبه 18 خرداد) با حضور در بیمارستان آریا مشهد از «رمضانعلی قائمی» جانباز 70 درصد هشت سال دفاع مقدس عیادت کرد.

در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ضمن آرزوی سلامت برای این جانباز سرافراز اظهار داشت: شما جانبازان برای ملت ما عزیز هستید و ما باید قدردان شما باشیم، آسایش امروز ما مرهون فداکاری‌های شما است که برای این انقلاب و کشور سنگ تمام گذاشتید.

معصومی در این دیدار با تأکید بر لزوم تجلیل از مقام ایثارگران و جانبازان گفت: وجود جانبازان باعث افتخار ما است و اگر ایثار شما و از جان گذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های ایثارگران نبود نظام مقدس جمهوری اسلامی استوار نمی‌ماند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شما خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اسوه‌های صبر و استقامت هستید و به برکت شهدای انقلاب، امروز ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده است.

در این دیدار «جعفر حنایی» مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، «محمد جواد غلامپور» معاون بهداشت و درمان و مدیرکل، «مهدی طوریان» رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

انتهاي پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار