برگزاری یادواره شهدای روستای «دارایی»

یادواره 10 شهید روستای «دارایی» از توابع شهر خرم آباد برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ - 08June 2019

برگزاری یادواره شهدای روستای «دارایی»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، شهدا ستارگان آسمان فروزان ایثار و از خود گذشتگی هستند که نور وجودشان روشنگر راه انسان‌های  حقیقت جو  و چراغ راه گمشدگان ظلمت‌کده دنیا هستند.

استان لرستان در دوران دفاع مقدس شش هزار و 300 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرد. برگزاری یادواره های شهدا یکی از راه‌های حفظ نام و یاد شهدا است در همین راستا یادواره 10 شهید روستای دارایی از توابع خرم آباد با حضور برخی از مسوولان، اقشار مختلف مردم و جمع کثیری از خانواده های معززشهدا برگزار شد.

این یادواره به همکاری هیأت رزمندگان اسلام لرستان، کانون خادمیاری آستان قدس رضوی، معاونت مشارکت زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، بسیج سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با هدف ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ نام و یاد شهدا برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام «موسوی» از روحانیون برجسته خرم‌آباد، با اشاره به نقش و جایگاه ویژه شهدا و ایثار گران در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: امنیت امروزی کشور ما مرهون خون شهدا و از خود گذشتگی رزمندگان است.

وی گفت: امروز شاهد هستیم که ریشه های  انقلاب اسلامی در اقصی نقاط عالم نفوذ کرده و شکوفایی انقلاب را بعد از گذشت 40 سال با افتخار و صلابت می‌بینیم.

موسوی افزود: وظیفه همه ماست که قدردان فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا و خانواده‌های آنان باشیم؛ چرا که صبر و متانت این عزیزان در پیشرفت اهداف انقلاب بسیار مؤثر است.

خاطرنشان می‌شود، در پایان این مراسم که با مداحی  همراه بود، با اهداء لوح از خانواده های این 10 شهیدِ روستای دارایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/    

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار