مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

جمع‌آوری 16 ترابایت اسناد حوزه دفاع مقدس در جغرافیای خوزستان

سردار «محمد علی‌پور» گفت: نزدیک به 16 ترابایت اسناد، مدارک و مستندات دوران دفاع مقدس را احصاء کردیم و باید تلاش کنیم که با زبان فاخر هنر و در قالب‌های مختلف از جمله ادبیات بتوانیم نسبت به نشر آنان در جامعه مبادرت ورزیم.
کد خبر: ۳۴۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ - 09June 2019

جمع آوری بیش از 16 ترابایت اسناد حوزه دفاع مقدس در جغرافیای خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از انتشار فراخوان همکاری نویسندگان جوان استان برای فعالیت در حوزه دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: برای پیشبرد منویات مقام معظم رهبری در باب صد برابر شدن فعالیت‌های ادبی حوزه دفاع مقدس، فراخوانی را تنظیم و منتشر کردیم تا بتوانیم از ظرفیت نویسندگان جوان و دغدغه‌مند این حوزه بهره ببریم.

وی افزود: در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، محتوای لازم به اندازه کافی برای خوراک آثار ادبی و هنری وجود دارد و رسالت ما این است که از همه ظرفیت استان بهره ببریم تا بتوانیم نسبت به انتشار و تاثیر‌گذاری محتوای فرهنگی حوزه دفاع مقدس بخصوص در بین نسل جوان اقدام کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: نزدیک به 16 ترابایت اسناد، مدارک و مستندات دوران دفاع مقدس را احصاء کردیم و باید تلاش کنیم که با زبان فاخر هنر و در قالب های مختلف از جمله ادبیات بتوانیم نسبت به نشر آنان در جامعه مبادرت ورزیم.

علی‌پور ادامه داد: در فراخوان منتشر شده از همه نویسندگان خبره و دانشجویان علاقه مند به حوزه نویسندگی دعوت کرده‌ایم تا محتوای موجود از جمله 9 هزار خاطره منتشر نشده را بتوانند به نام خودشان تدوین و با حمایت اداره‌کل و البته نظارت واحد ادبیات منتشر کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها