هاشمی در جمع خبرنگاران خبر داد؛

وجود ۷۰ هزار پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از وجود ۷۰ هزار پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰ خبر داد و گفت: در جلسه هم‌اندیشی با شهردار تهران از وی خواسته شد که گزارش جدی‌تری از کمیسیون ماده ۱۰۰ به شورا ارائه کند.
کد خبر: ۳۴۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ - 09June 2019

وجود ۷۰ هزار پرونده در کمیسیون ماده صد/ ارایه گزارش جدی‌تری از کمیسیون ماده صد به شورابه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه صد و چهل و ششمین جلسه این شورا در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه هم‌اندیشی امروز اعضای شورا با شهردار تهران اظهار داشت: در این جلسه عنوان شد که پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ به ۷۰ هزار پرونده رسیده است.

وی ادامه داد: در جلسه هم‌اندیشی بحث شد که شهرداری تهران با جدیت در این حوزه عمل نمی‌کند و از شهردار خواسته شد که گزارش جدی‌تری از کمیسیون ماده ۱۰۰ به شورا ارائه کند.

هاشمی درباره انتخابات شورایاری‌ها گفت: اساسنامه شورایاری‌ها هشتم خرداد به شهرداری فرستاده شده و تا ۲۴ خرداد وقت دارند که نظر خود را اعلام کنند؛ اگر اعمال نظر نشد، بعد از ۲۴ موضوع آن را در دستور کار شورا می‌گذاریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه خاطرنشان کرد: در جلسه هم‌اندیشی امروز بحث برنج‌های فروشگاه شهروند که سازمان حمایت از مصرف‌کننده آن‌ها را بی‌کیفت خواند، مطرح و از شهردار خواسته شد که گزارشی در این زمینه ارائه کند.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش شهردار، آزمایشگاهی وابسته به وزارت جهاد کشاورزی، برنج را آزمایش کرده و تشخیص داده که ۷۰ درصد برنج هاشمی و مابقی برنج ایرانی از درجه‌های پایین‌تر بوده است.

هاشمی با بیان اینکه این موضوع باید جدی‌تر بررسی شود، تأکید کرد: حناچی در این خصوص با محافظه‌کاری سخن گفت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: درباره موضوع برنج‌ها بایستی با مدیران شهروند و حناچی مذاکره شود تا آنچه بوده را منتشر کنند.

وی با بیان اینکه مالک برنج هم باید مسئولیت خود را بپذیرد، افزود: هم‌اکنون نام مالک مشخص نیست و گم شده است.

هاشمی گفت: موضوع ادغام ستاد انتظامی با شهربان و حریم‌بان، موضوع دیگر جلسه هم‌اندیشی بود که حناچی نظر داد که بر اساس قانون باید عمل شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها