کارگردان کتاب صوتی مرغ سحر:

کتاب صوتی شهید «حامد جوانی‌» را خواهم ساخت/ تهیه زندگینامه 10 هزار شهید آذربایجان شرقی برای شبکه سهند

«مهدی لطفی آزاد» گفت: بعد از انتشار کتاب صوتی «مرغ سحر»، کتاب صوتی دیگری برای شهید «حامد جوانی» تهیه و منتشر می‌کنم.
کد خبر: ۳۴۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ - 09June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «مهدی لطفی آزاد» کارگردان کتاب صوتی «مرغ سحر» امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح خاطراتی در طول تهیه این کتاب، اظهار داشت: در هیئت از مصیبت‌های حضرت رباب شنیده بودیم، اما در این کار این کتاب و شنیدن خاطرات معنی مادر را درک کردیم.

وی ادامه داد: اینکه مادری فرزندش را بدرقه به سفری بی‌بازگشت کند و بسیار هم خوشحال باشد که فرزندش را در راه دین می‌دهد مصداق واقعی حضرت رباب بود.

تهیه کننده و کارگردان کتاب صوتی مرغ سحر، خاطرنشان کرد: این کتاب صوتی در دو گروه حرفه‌ای و گویش اولی‌ها ضبط شد و با اینکه بنا بود با ۳۰ گوینده کار شود اما همه گلایمند شدند که چرا ما نیستیم و به همین دلیل تعداد گوینده‌ها به ۴۵ نفر رسید.

وی یادآور شد: کار این کتاب صوتی سه روز پیش از ماه رمضان آغاز و در نزدیک به ۴ ساعت تولید شد البته اگر امکان کار وجود داشته باشد این کتاب صوتی قطعا در قالب کلیپ‌های تصویری پخش خواهد شد.

لطفی زمان رونمایی از این اثر را ۲۲ خرداد اعلام کرد و گفت: ساعت ۱۰ در سالن شهریار دانشگاه آزاد این کتاب صوتی که در قالب سی‌دی و به زبان فارسی تولید شده رونمایی و در کنار آن نیز چاپ دوم کتاب رونمایی خواهد شد.

وی با نوید خبری خوش در خصوص کار فرهنگی برای شهدای دفاع مقدس استان عنوان کرد: به درخواست و سفارش مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌ شرقی پروژه‌ای به نام «پلاک» به ما سپرده شده که زندگینامه و وصیتنامه ۱۰ هزار شهید استان در قالب آیتم تصویری طی ۱۰ روز آینده آماده خواهد شد.

این فعال فرهنگی در پایان بیان داشت: کار بعدی که قرار است در قالب کتاب صوتی، اما متفاوت‌تر انجام شود مربوط به شهید «حامد جوانی» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها