سردار مهری در دیدار با گئورگی کوکایا تأکید کرد؛

لزوم گسترش همکاری ایران و گرجستان در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور بر لزوم توسعه همکاری مشترک ایران و گرجستان در راستای مبارزه با معضل قاچاق مواد مخدر تأکید کرد.
کد خبر: ۳۴۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ - 09June 2019

لزوم گسترش همکاری ایران و گرجستان در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن مهری» فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در دیدار با «گئورگی کوکایا» نایب رئیس اداره پلیس جنایی کشور گرجستان با ابراز خرسندی از عزم جدی پلیس این کشور برای مبارزه با مواد مخدر، از آمادگی پليس فرودگاه برای تعامل بیشتر در راستای مبارزه جدی با مواد مخدر به عنوان یک بلای خانمان‌سوز خبر داد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه های پلیس فرودگاه مبارزه با قاچاق مواد مخدر در مرزهای هوایی است، افزود: بخش زیادی از مواد مخدر در فرودگاه‌ها علی‌رغم جاسازی‌های ماهرانه با هوشیاری پلیس حین خروج از کشور کشف و مانع از ترانزیت به سایر کشورهای هدف می‌شود.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور سخت کوشی پلیس فرودگاه در کشف مواد مخدر را نشان از عزم راسخ جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با سوداگران مرگ در مبادی ورودی و خروجی دانست و تصریح کرد: حفاظت از جان و مال مردم در سراسر دنیا دارای اهمیت است؛ بنابراین با تمام توان با هر عاملی که سبب از بین بردن امنیت می‌شود ازجمله مواد مخدر به شدت مقابله و مبارزه می‌کنیم.

سردار مهری با تأکید بر لزوم تعامل دوسویه دو کشور به واسطه تهدیدهای مشترک عنوان کرد: تبادل اطلاعات برای برخورد با سرشبکه‎های قاچاق مواد مخدر و برنامه ریزی برای اجرای عملیات‌های موفق مشترک مهم است؛ بنابراین در این خصوص نیازمند توسعه تعامل دوجانبه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک در راستای مبارزه با معضل حمل و نقل مواد مخدر هستیم.

وی با بیان اینکه عزم جدی و طولانی‌مدت پلیس فرودگاه در مبارزه با قاچاق مواد مخدر تجربیات ارزشمندی را برای این پلیس فراهم کرده است، ادامه داد: امیدواریم با همکاری و اهتمام همه کشورها در مبارزه با باندهای بین‌المللی قاچاق مواد مخدر بتوانیم در آینده نزدیک امنیت عمومی و پایدار را برای همگان خصوصا خانواده‌ها به ارمغان بیاوریم.

در ادامه این دیدار «گئورگی کوکايا» نایب رئيس اداره پليس جنایی کشور گرجستان با استقبال از پیشنهاد همکاری مشترک در راستای مبارزه جدی با معضل مواد مخدر، دیدار با پلیس ایران را سازنده دانست و خواستار گسترش روابط و همکاری‌های دوجانبه شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها