سردار رحیمی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پلیس با جدیت پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی را ادامه می‌دهد

رئیس پلیس پایتخت گفت: طبق قولی که پلیس به مردم مناطق شوش، مولوی و هرندی داد، پاکسازی این مناطق با جدیت ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۴۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۱ - 15June 2019

پلیس با جدیت کار پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی را ادامه می‌دهد/ دستگاه‌های متولی باید سهم خود را بپردازندسردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه در پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی 119 خانه که محل استعمال و فروش مواد مخدر بودند، پلمب شدند، اظهار داشت: پلیس با جدیت کار پاکسازی این مناطق را ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه پلیس توانسته پس از پنج دهه این مناطق را پاکسازی کند و یک غده چرکین 50 ساله را از بین ببرد، افزود: پلیس انتظار دارد که دستگاه‌های دیگر در مرحله ترمیم و تثبیت این محله‌ها هر کدام به سهم خودشان به این موضوع ورود پیدا کنند.

سردار رحیمی گفت: پلیس به تنهایی توانست خرده فروشان و معتادان متجاهر در این مناطق را دستگیر و جمع‌آوری کند و باید بهزیستی، وزارت بهداش و، شهردای وظایف و ماموریت خود را در این مناطق انجام دهند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: ماندگاری کاری که پلیس در مناطق شوش، مولوی و هرندی به همکاری دیگر دستگاه‌ها مرتبط است.

وی درباره بازسازی این منازل و تغییر آن‌ها به مکان فرهنگی و یا کتابخانه خاطرنشان کرد: این نوع تغییرات جزء وظایف پلیس نیست و دیگر دستگاه‌ها باید در این خصوص وارد کار شوند.

سردار رحیمی افزود: مردم مناطق شوش، مولوی و هرندی بر گردن این نظام حق دارند و بزرگان زیادی همچون شهیدان صفار هرندی را تقدیم نظام کردند. خوشبختانه 18 مسجدی که در این محلات تعطیل شده بود، احیا شد و بسیج در این مساجد فعال شدند که انتظار داریم با حضور دیگر دستگاه‌ها این روند کامل شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها