سردار رحیمی عنوان کرد؛

توقیف موتورسیکلت‌های سنگین متخلف در بزرگراه‌ها/ بخشودگی توقیف وسایل نقلیه به مناسبت عید فطر

رئیس پلیس پایتخت در خصوص موتورسیکلت‌های سنگینی که در بزرگراه‌ها حضور پیدا می‌کنند، گفت: پلیس با جدیت با آن‌ها برخورد می‌کند و پس از توقیف، آن‌ها را تحویل گمرک می‌دهد.
کد خبر: ۳۴۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ - 10June 2019

وظیفه پلیس برخورد با همه ناهنجاری‌ها است/ تسهیلات پلیس تهران بزرگ به مناسبت عید سعید فطربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در برنامه تلویزیونی صبح بخیر با بیان اینکه یکی از اهداف پلیس ایجاد گفتمان بین مردم و پلیس است، اظهار داشت: پلیس خدمت‌گزار مردم است و تلاش ماموران ما د راستای ایجاد امنیت، آرامش و آسایش برای مردم است.

وی با اشاره به خودر‌وهایی که مزاحمت‌های خیابانی ایجاد می‌کنند، افزود: این خودر‌وها با حضور در خیابان‌ها باعث ایجاد ناامنی، ترافیک سلب آسایش و ایجاد مزاحمت برای واحد‌های صنفی می‌شوند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: بخش زیادی از تماس‌های مردمی با پلیس به دلیلی همین مزاحمت‌هاست؛ پلیس با توجه به وظیفه ذاتی که دارند با این خودرو‌ها برخورد می‌کند.

سردار رحیمی با بیان اینکه در یک سال گذشته اقدامات خوبی در راستای برخورد با این خودر‌وها کرده است، خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و قدرت بدون اغماض با کسانی که می‌خواهند برای مردم مزاحمت ایجاد کنند، برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس درباره برخورد با معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مناطق شوش، مولوی و دروازه غار هم به خوبی وارد شده و توانسته امنیت را به این مناطق بازگرداند.

وی تصریح کرد: وظیفه ما برخورد با همه ناهنجاری‌های سطح جامعه است و فرقی ندارد که این ناهنجاری‌ها در کدام منطقه صورت گرفته باشد.

سردار رحیمی با بیان اینکه 80 درصد از خودرو‌هایی که ایجاد مزاحمت می‎کنند در سر صحنه و با تذکر رها می‌شوند، افزود: صاحبان خودرو‌هایی که توقیف می‌شوند، باید برای ترخیص خودرو‌های خود در کلاس‌هایی که پلیس برگزار می‎شود، شرکت کنند.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص موتورسیکلت‌های سنگینی که در بزرگراه‌ها حضور پیدا می‌کنند، عنوان کرد: پلیس با جدیت با آن‌ها برخورد می‌کند و پس از توقیف، آن‌ها را تحویل گمرک می‌دهد.

سردار رحیمی گفت: خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که باید حداقل دو هفته در پارکینگ توقیف باشند، به مناسبت عید سعید فطر صاحبان آن‌ها می‌توانند طی دو تا سه روز آن‌ها را ترخیص کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها