سردار مهری تشریح کرد؛

ضوابط و مقررات معافیت بخشودگی سنی مشمولان سربازی

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی ضوابط و مقررات معافیت بخشودگی سِنی مشمولان سربازی را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۴۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ - 10June 2019

ضوابط و مقررات معافیت بخشودگی سنیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «تقی مهری» رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در تشریح این خبر اظهار داشت: بر اساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، برای متولدین سال‌های 54 و ما قبل متناسب با مدرک تحصیلی آنان، معافیت بخشودگی سنی در نظر گرفته شده که افراد واجد شرایطی که تاکنون موفق به بهره‎مندی از این معافیت نشده‎اند، می‎توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+ 10  درخواست خود را ثبت کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: در این نوع معافیت علاوه بر شرط سنی، مقطع تحصیلی مشمولان نیز ملاک عمل است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: شرط سنی برای دارندگان مدارک تحصیلی زیر دیپلم تا لیسانس تا پایان سال 1354، فوق لیسانس تا پایان سال 1352 و دکترای غیر پزشکی تا پایان سال 1350 تعیین شده است.

سردار مهری عنوان کرد: به استناد تبصره یک ماده چهار قانون خدمت وظیفه عمومی، شناسنامه عکس‌دار مشمولان بالای 50 سال به شرط اینکه تغییرات سنی نداشته باشد به منزله تعیین تکلیف وضعیت خدمتی آنان است و نیازی نیست برای کارت معافیت سربازی اقدام کنند.

این مقام مسئول گفت: افرادی که سن آنان بالای 50 سال است در صورت تمایل و نیاز به دریافت کارت معافیت، می‎توانند برای ثبت درخواست خود از طریق دفاتر پلیس+ 10 اقدام کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار