نویسنده حوزه ادبیات پایداری و شهدا خبر داد؛

آغاز نگارش کتاب خاطرات محافظ شخصی امام خمینی (ره)

«کبری خدابخش دهقی» گفت: اخیراً نگارش خاطرات زندگی «سید مهدی عقیلی» را آغاز کرده‌ام. وی خاطرات جالب و متنوعی دارد. عقیلی از وقتی امام خمینی (ره) وارد کشور شد تا بهمن 57، از محافظان شخصی ایشان بود.
کد خبر: ۳۴۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ - 10June 2019

آغاز نگارش کتاب خاطرات محافظ شخصی امام خمینی (ره)به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از تسنیم، «کبری خدابخش دهقی» از نویسندگان حوزه ادبیات پایداری و شهدا، در گفت‌وگویی با اشاره به آثار در دست نگارش خود، اظهار داشت: اخیراً نگارش خاطرات زندگی «سید مهدی عقیلی» را آغاز کرده‌ام. وی خاطرات جالب و متنوعی دارد. عقیلی از وقتی امام خمینی (ره) وارد کشور شد تا بهمن 57، از محافظان شخصی ایشان بود.

وی ادامه داد: بخش دیگری از خاطرات عقیلی به فعالیت‌های وی در مقام یک مبارز انقلابی در شهرهای تهران و قم اختصاص دارد. حضور وی در جبهه و 18 ماه اسارت در دست «کوموله‌» و «دموکرات» در جبهه‌های غرب کشور از دیگر بخش‌های این کتاب است.

«خدابخش دهقی» همچنین از انتشار کتابی با عنوان «عزیزتر از جان»، شامل خاطرات همسر شهید «ابوالفضل راه‌چمنی» از سوی نشر 27 خبر داد.

پیش از این نیز عناوینی از «خدابخش دهقی» منتشر شده که از این جمله می‌توان به «مجید بربری»، خاطرات شهید «مجید قربان‌خانی»، اشاره کرد که در چند ماه اخیر، پس از تشییع پیکر این شهید والامقام با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها