فرماندار تنگستان خبر داد؛

برگزاری یادواره سرداران و شهدای شهرستان تنگستان

«عبدالحسن رفیعی‌پور» گفت: با توجه به برگزاری یادواره شهدای شهرستان تنگستان که در آذرماه سال جاری انجام خواهد شد همه مسئولان در راستای انجام این کارشایسته فرهنگی همکاری و تلاش لازم داشته باشند.
کد خبر: ۳۴۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ - 10June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالحسن رفیعی‌پور» فرماندار شهرستان تنگستان، امروز (دوشنبه) در نشست برگزاری یادواره شهدای این شهرستان، اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر ازشهادت نیست؛ لذا شایسته است که این امر از سوی مردم و مسئولان جدی گرفته شود.

وی گفت: با توجه به برگزاری یادواره شهدای شهرستان که در آذرماه سال جاری انجام خواهد شد، همه مسئولان در راستای انجام این کارشایسته فرهنگی همکاری و تلاش لازم داشته باشند.

رییس ستاد برگزاری یادواره شهدای تنگستان یادآور شد: آسایش، امنیت، آرامش و این پیت و مقامی که به عنوان خدمت‌گزار مردم داریم به واسطه خون پاک ومطهر شهدا است؛ شهدایی که در راستای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حریم و حرم و برقراری نظم وامنیت خون خود را در راه حفظ و حراست از نظام و اسلامی تقدیم کردند.

وی خاطرنشان کرد: این امر وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند که برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنیم و یاد و خاطره شهدایی که در راستای استقرار و تثیبت نظام، امنیت و آسایش جامعه تلاش کردند را پاس بداریم و باید کوشش کنیم تا یادواره‌ای در شأن و منزلت شهدا برگزار کنیم.

رفیعی‌پور ادامه داد: باید سعی شود که با همکاری مردم و مسئولین، نمایشگاهی درسطح استانی در شهرستان تنگستان به مدت یک هفته برگزار کنیم که هر قسمت به یک اداره تعلق داشته باشد.

خاطرنشان می‌شود در پایان این نشست، رؤسا و دبیران کمیته‌های ستاد برگزاری یادواره شهدای تنگستان مشخص و احکام آن‌ها تقدیم‌شان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها