رئیس بسیج جامعه زنان لرستان:

بانوان انقلابی در برابر مسئله بی‌حجابی منفعل نباشند

«مریم سپهوند» گفت: همه باید بدانیم حجاب نشأت گرفته از آموزه‌های دینی ماست، اسلام و انقلاب اسلامی آن‌قدر قوی و با بنیه هست که با بدحجابی و یا به نوعی بی‌حجابی یک عده‌ای هنجارشکن هیچ لطمه‌ای به اصل انقلاب و نظام وارد نمی‌شود؛ ولی این دلیل نمی‌شود که بانوان انقلابی ما نسبت به این مسئله منفعل باشند.
کد خبر: ۳۴۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴ - 10June 2019

بانوان انقلابی در برابر مسئله بی‌حجابی منفعل نباشند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «مریم سپهوند» رییس بسیج جامعه زنان لرستان، امروز عصر (دوشنبه) در اولین نشست بانوان فرهیخته استان در سال ۹۸، اظهار داشت: باید سعی کنیم آن انتظاری که انقلاب اسلامی و جامعه از ما دارد را به بهترین نحو انجام دهیم.

وی افزود: مجموعه بانوان فرهیخته استان لرستان قصد دارند همه با هم یک فعالیت‌های را همسو با مسیر انقلاب و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پیش ببرند.

رییس بسیج جامعه زنان لرستان گفت: عمده‌ترین کار این گروه باید پیشروی متحدانه‌ای باشد که دیگران به‌ویژه بانوان، نیز از این اتحاد و هم عقیدگی الگو بگیرند.

سپهوند افزود: باید از موازی‌کاری پرهیزکنیم؛ چراکه ما همه تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) هستیم و هیچ برتری نسبت به هم نداریم و باید به‌صورت هم‌افزا کارهای‌مان را پیش ببریم.

وی با ابراز تأسف از وضیعت حجاب برخی از بانوان، گفت: همه باید بدانیم حجاب نشأت گرفته از آموزه‌های دینی ماست، اسلام و انقلاب اسلامی آن‌قدر قوی و با بنیه هست که با بدحجابی و یا به نوعی بی‌حجابی یک عده‌ای هنجارشکن هیچ لطمه‌ای به اصل انقلاب و نظام وارد نمی‌شود؛ ولی این دلیل نمی‌شود که بانوان انقلابی ما نسبت به این مسئله منفعل باشند.

رییس بسیج جامعه زنان لرستان ادامه داد: باید از ظرفیت‌ها و توان مالی همه قسمت‌ها و ادارات در راستای پیشبرد اهداف انقلاب بهره کافی را ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها