واکنش نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات «ظریف» و گزارش «آمانو»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات روز گذشته وزیر امور خارجه ایران و همچنین گزارش جدید مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۳۴۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ - 11June 2019

به گزارش گروه‌ بین‌الملل دفاع‌پرس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی ویدئویی در توئیتر به اظهارات «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران و همچنین گزارش جدید «یوکیو آمانو»، واکنش نشان داد.

نتانیاهو در این پیام ویدئویی گفت: «خبر رسیده که ایران برنامه غنی‌سازی خود را سرعت بخشیده است؛ اسرائیل به ایران امکان نخواهد داد به بمب اتم دست یابد تا اسرائیل و همه جهان را تهدید کند.»

اشاره نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به گزارشی است که یوکیو آمانو، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، منتشر و بر اساس آن، اعلام کرد که ایران غنی‌سازی اورانیوم در برنامه‌های اتمی خود را افزایش داده است.

نخست‌وزیر اسرائیل در پیام خود همچنین محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران را به «دروغگویی دوباره» متهم کرد و گفت: «این ایران است که هر روزه و علناً اسرائیل را به نابودی تهدید می‌کند.»

به نظر می‌رسد این بخش از اظهارات نتانیاهو واکنشی به سخنان جواد ظریف در دیدار روز دوشنبه‌اش با هایکو ماس وزیر خارجه آلمان باشد.

وزیر خارجه ایران در نشست خبری مشترک با همتای آلمانی‌اش گفت: شما باید سوال کنید از رژیمی که دارای سلاح‌های هسته‌ای است که چطور نتانیاهو کنار نیروگاه دیمونا که محل ساخت سلاح هسته‌ای است، می‌ایستد و می‌گوید ایران باید نابود شود؟

انتهای‌پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار