مشاور عالی وزیر بهداشت در امور بهداری رزمی:

سرمایه انسانی قدرتمندترین نقطه قوت کشور در همه ابعاد است

مشاور عالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور بهداری رزمی گفت: بزرگترین نقطه قوت ما در کشور مردم هستند چراکه سرمایه انسانی قدرتمندترین نقطه قوت کشور در همه ابعاد است.
کد خبر: ۳۴۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ - 11June 2019

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار نصرالله فتحیان صبح امروز در اجلاسیه شهدای جامعه پزشکی و تجلیل از سپید جامگان حوزه سلامت  که در محل تالار ابن‌سینا دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز همه ما در این محفل مهمان شهدا هستیم و  بعد از گذشت ۴۰ سال همواره فداکاری‌های این ملت در کردستان بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه از هر سه نفر کردستانی یک نفر بسیجی است و این انسجام  آمریکا را می‌ترساند، افزود: هر سه هزار نفر کردستانی یک نفر شهید شده است که این رشادت‌ها نشانه وفاداری به نظام است، قطعا دشمنان از این دلاورمردی‌ها می‌ترسند.

مشاور عالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور بهداری رزمی گفت: بزرگترین نقطه قوت ما در کشور مردم هستند چراکه سرمایه انسانی قدرتمندترین نقطه قوت کشور در همه ابعاد است.

سردار فتحیان خاطرنشان کرد: در استان شهیدپرور کردستان در طول سال‌های ۵۸ و ۵۹ تاکنون حوادث زیادی از سوی دشمن برای جداکردن مردم از نظام با بمباران مردم عادی و شهادت فرزندان این استان روی داده است،  کجا صدای این  مردم مظلوم شنیده شد و سازمان حقوق بشر از کدامین جنایت صدام در این منطقه شکایت کرد، دشمنان ما همه عزم  خود را برای فاصله انداختن میان مردم و نظام را جزم کردند اما خوشبختانه به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند. 

 وی با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ اقتصادی قصد فاصله بین مردم و نظام را دارد، ادامه داد: دشمن از هیچ جنایتی در حق مردم و جوانان ما دریغ نمی‌کند و با نیت تفرقه افکنی میان ملت با نیات شوم رسوخ کرده است.

مشاور عالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور بهداری رزمی  خاطرنشان کرد: ملت ما برای استقلال و آزادی کشور هزینه داده‌ تا بدون نیاز به بیگانگان در استقلال کامل زندگی کنیم و امروز با صلابت اعلام می‌کنیم بدون نیاز از بیگانگان هستیم.

سردار فتحیان افزود: ما امروز عرصه سلامت و درمان را در عالی‌ترین، مدرنترین و پیشرفته‌ترین حد در کشور  داریم و در شاخص‌های سلامت سرآمد ۱۰ کشور دنیا هستیم چراکه پزشکان ما در دوران دفاع مقدس کارهایی را انجام دادند که امروز در دنیا از لحاظ پزشکی حرف برای گفتن داریم.

وی با اشاره به موفقیت‌های کشور در حوزه  دفاعی اظهار کرد: امروز ایران از لحاظ دفاعی بی‌نیاز است و بهترین امکانات دفاعی را دارد دشمن با نقاط قوت ما مخالف است آنها مخالفند که ما با قوای نظامی خود می‌توانیم از کشور و کیان خود  دفاع کنیم.

وی عنوان کرد: امروز ایران از لحاظ شاخص‌های دفاعی در تراز ۱۰ کشور برتر دنیا است و در خیلی از  علوم پیشرفته، جزو برترین‌هاست این شعار نیست از آمارهای جهانی اقتباس شده است.

وی با بیان اینکه ۵۴۰۰ شهید کردستان، بزرگترین سرمایه و پشتیبان این ملت در استان است، اذعان کرد: دشمنان از روحیه شهادت‌طلبی این ملت هراس دارند.

مشاور عالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور بهداری رزمی شاخص دوم کشور را مدیریت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: تدابیر مقام معظم رهبری در مقابل تدابیر نابخردانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا موجب  آرام کردن این کشتی در دریای پرتلاطم شده است.

سردار فتحیان با اشاره به اینکه تاکتیک دشمن مذاکره و راهبرد آنها فشار حداکثری است، افزود: علی‌رغم نگاه‌های متفاوت به برجام با درایت رهبری حکیم، عالم به خیلی علوم، مدافع و حامی مستضعفان جهان این برجام به تایید رسید.

در این مراسم از خانواده ۲۲ شهید شاخص جامعه پزشکی استان کردستان و سپیدجامگان جهادگر عرصه سلامت تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها