برگزاری جلسه هماهنگی و پیش تولید فیلم مستند شهید «ذوالفقاری» در مازندران

دهمین جلسه هماهنگی و پیش تولید فیلم مستند بلند سردار شهید «عیسی ذوالفقاری» در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ - 11June 2019

برگزاری جلسه هماهنگی و پیش تولید فیلم مستند شهید «ذوالفقاری» در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دهمین جلسه هماهنگی و پیش تولید فیلم مستند بلند سردار شهید «عیسی ذوالفقاری» در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران  برگزار شد.

سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در این جلسه به بیان کلیات ضرورت تولید فیلم شهدای شاخص  و ابعاد شخصیتی ممتاز شهید ذوالفقاری پرداخت.

 «سید باقر طاهری» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابلسر نیز مطالبی را در خصوص اقدامات و پبگیری‌های صورت گرفته از سوی دفتر بابلسر جهت تولید این اثر بیان کرد.

 «روح الله ایرانمهر» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز در ادامه در خصوص اقدامات و مساعدت‌ها و زمینه‌های همکاری اداره کل در خصوص ساخت این مستند از ابتدا تاکنون بیان کرد و گفت: این اداره کل تا پاسان ساخت این مستند همکاری خواهد داشت.

همچنین «ناصر طاهریان» کارگردان و «مهدی اکبری» تهیه کننده و مدیرعامل شرکت راسخ فیلم این فیلم نیز در خصوص فیلم نامه و جزییات مهم فیلم و ضرورت حمایت‌های استانی و شهرستانی از فیلم مطالبی را عنوان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها