سردار کارگر:

دفاع مقدس تجسم روحیه جهادی و انقلابی است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از همدیگر جداشدنی نیستند و دفاع مقدس تجسم روحیه جهادی و انقلابی است.
کد خبر: ۳۴۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹ - 11June 2019

دفاع مقدس تجسم روحیه جهادی و انقلابی است

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اردبیل، عصر امروز همایش منطقه‎ای مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‎های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان، به ریاست سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

سردار کارگر در این همایش ضمن قدردانی از مسئولان استان اردبیل در تکمیل فاز یک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، احداث مراکز فرهنگی و موزه‌ها در سراسر کشور را از کارهای عمیق و ماندگار در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و به تکمیل فیزیکی و محتوایی این مراکز تاکید کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه استان اردبیل همواره در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم پیش‎قدم بوده است، اظهار داشت: ساخت مرکز فرهنگی در این استان پاسخی به مطالبه خانواده‎های شهدا و ایثارگران است.

وی افزود: کار عمیق و ماندگار دیگر در حوزه دفاع مقدس چاپ و نشر کتب است که در سال‌های اخیر از رشد کمی و کیفی قابل توجه برخوردار بوده است.

سردار کارگر در ادامه گفت: دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از همدیگر جدا شدنی نیستند و دفاع مقدس تجسم روحیه جهادی و انقلابی است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان سخنان خود ایمان، تبعیت از رهبری، ایثار، جان فشانی و توسل به ائمه اطهار را رمز پیروزی دانست و بر آن تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها