سرگرمی های سیاسی ما را از دفاع مقدس غافل کرده است

حجه الاسلام زارع دفاع مقدس را بهترین سرمایه انقلاب خواند و تصریح کرد: " ما در ادامه مسیر، سرمایه ای برتر از این نداریم اما سرگرمی های سیاسی ما را از دفاع مقدس غافل کرده است."
کد خبر: ۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۳ - 23May 2013

سرگرمی های سیاسی ما را از دفاع مقدس غافل کرده است

به گزارش سرویس جهاد و شهادت خبرگزاری دفاع مقدس، حجه الاسلام والمسلمین زارع مسئول بسیج مدرسه معصومیه قم درباره ضرورت افتتاح این خبرگزاری با اشاره به این نکته که تا کنون دراین خصوص کوتاهی صورت گرفته افزود: انقلاب اسلامی با تمام برکات سیاسی اجتماعی تنها تمایزش با سایر انقلاب ها فرهنگ ایثار وشهادت است. آنچه انقلاب را از دیگر مقوله ها متمایز می کند همین فرهنگ است که در زمان دفاع مقدس تجلی پیدا کرد.  


حجه الاسلام زارع دفاع مقدس را بهترین سرمایه انقلاب خواند و تصریح کرد: " ما در ادامه مسیر، سرمایه ای برتر از این نداریم اما سرگرمی های سیاسی ما را از دفاع مقدس غافل کرده است."
انشا الله این حرکت بخشی از خلا فرهنگی موجود را پوشش می دهد. باید از شرایط  و سرمایه های منحصر به فرد مثل خانواده محترم شهدا استفاده کرد. اصل سندهای انقلاب و دفاع مقدس دارند از دست می روند. باید کار انجام شود.باید این فرهنگ را بسط و نشر داد.لازم است از ابزارهای روز مثل فضای مجازی و اینترنت استفاده کرد.  


ایشان درادامه افزود: صرفا به افرادی که رسانه ای شده اند اکتفا نشود. خیلی افرادی در گوشه وکنار داریم که رسانه ای نشده اند امیدوارم فقط به بخش قلمبه دفاع مقدس امیر وسردار و شهرت دارها نپردازید. چرا  که ما سرداران گمنامی داریم که کسی حرفی از آنها نزده است. یکی از اولویت ها کشف آنهایی است قدرت بیان نداشته اند یا ما به آنها ضریب نداده ایم.


یک جلسه در خدمت شهید کاظمی بودیم. ایشان اولین کسی بود که کنگره سرداران برگزار کرد؛ کنگره سرداران آذربایجان. 


ایشان گفتند روز آخر کنگره پس از دوسال دوندگی خودم به عنوان آخرین نفر سخنرانی کردم. بعد از سخنرانی وقتی از بالای سن پایین می آمدم، پدر شهیدی روستایی جلوی من آمد بعد از تشکر جمله ای گفت که خستگی آن دوسال در تنم ماند، "دو سال در تلویزیون از مهدی باکری و حمید باکری می گویید.بازاینجا هم از آنها می گویید. فرزندم دانش آموز راهنمایی بود که شهید شد، بچه ی من هم برایم مهدی باکری است."  
حاج احمد می گفت:"این جمله مثل پتکی بر سر من فرو آمد. ما غافلیم از این ها." شهید کاظمی شروع کرد به درد دل کردن که بعضی از خانواده های سرداران می گویند بگویید کمتر سراغ ما بیایند  در حالی که پدر شهیدی در روستا می گوید تا حالا کسی سراغ من نیامده است.


در آخر برای تمام دوستانی که این کار بزرگ را شروع کرده اند آرزوی موفقیت دارم.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار