امام جمعه مهریز:

تصاویر شهدا باید در مناطق گردشگری نصب شود

حجت‌الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» در جلسه شورای مشورتی دفاع مقدس شهرستان مهریز، نصب تصاویر شهدا در مناطق گردشگری را خواستار شد.
کد خبر: ۳۵۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ - 12June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام «عبدالرضا محی الدینی» در جلسه شورای مشورتی دفاع مقدس شهرستان اظهار داشت: نصب تصاویر شهدا در مناطق گردشگری نه‌تنها سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم، گردشگران می‌شود بلکه به عنوان کار فرهنگی، از مطالبه‌های خانواده شهیدان و ایثارگران منطقه است.

وی ادامه داد: نصب تصاویر شهدا و وصیت‌های آنان در مراکز گردشگری و تفرجگاه‌های این شهرستان موجب آشنایی بیشتر مردم به خصوص نوجوانان و جوانان با اهداف شهیدان و ضرورت تداوم راه آنها می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز تصریح کرد: اگر این مهم در عمل توسط دستگاه‌های مسئول در تفرجگاه‌های مختلف شهر اجرا شود شاهد پیشگیری از بسیاری معضلات فرهنگی مانند کشف حجاب و سگ گردانی از سوی برخی افراد خواهیم شد که گسترش این کار موجب نارضایتی مردم شده است.

محی‌الدینی همچنین به اهمیت نصب تصاویر شهدا در جاده‌های اصلی و ورودی شهر مهریز اشاره کرد و از اینکه تاکنون برای انجام آن کار جدی توسط دستگاه‌های مسئول صورت نگرفته است، انتقاد کرد و پیگیری آن را تا حصول نتیجه خواستار شد.

همچنین رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهریز با اشاره به اهمیت نصب تصاویر شهدا در مکان‌های تاریخی و فرهنگی بر پیگیری آن طی ماه‌های آینده با همکاری دستگاه‌های اجرایی قول مساعد داد.

«الهام جلوداری» افزود: برای ترویج فرهنگ شهادت در بین مردم، جوانان و گردشگرانی که به مهریز می آیند می‌توان از طریق نصب تصاویر شهدا در فرهنگ‌سازی ارزش‌های دینی و انقلابی اقدام کرد.

در این جلسه مقرر شد تا با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر و سایر دستگاه‌های فرهنگی تصاویر شهدا در منطقه نصب شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار