صبح امروز انجام شد؛

بازدید سرلشکر باقری از دستاوردهای پدافندی ارتش

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، از پیشرفت‌ها و دستاورد‌های نوین پدافندی ارتش بازدید کرد.
کد خبر: ۳۵۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ - 12June 2019

سرلشکر باقری از دستاوردهای پدافندی ارتش بازدید کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به همراه جمعی از معاونان ستاد کل، با حضور در ستاد فرماندهی ارتش، از دستاوردهای پیشرفته پدافندی ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

در جریان این بازدید که امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ «دادرس» جانشین فرمانده کل آجا و امیر سرتیپ «صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش نیز حضور داشتند، بخشی از توان عملیاتی سامانه‌ها و تجهیزات پیشرفته و بومی نیروی پدافند هوایی ارتش برای مقابله با هواپیماهای بدون سرنشین، هواپیماهای رادارگریز، کشف موشک‌های کروز و دوربرد دشمن به نمایش درآمد.

همچنین در این بازدید سیستم‌های مؤثر آفندی، اپتیکی، الکترومغناطیسی و الکترونیکی پیشرفته برای کشف اهداف ریز و کوچک با rcs پایین با موفقیت به اجرای مأموریت پرداختند.

در پایان از طریق ویدئوکنفرانس با اتاق‌های عملیات مناطق پدافندی نیروهای ارتش ارتباط برقرار و سرلشکر باقری به طور مستقیم در جریان آخرین وضعیت آمادگی یگان‌های مستقر در این مناطق قرار گرفت.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها