حجت‌الاسلام سالک در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب کابوس دشمنان است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تضعیف و تخریب انقلاب اسلامی مهمترین هدف دشمنان ملت و کشورمان است، گفت: دشمن از انس گرفتن نسل جوان ما به انقلاب اسلامی و آرمان‌های والایش به شدت هراس دارد.
کد خبر: ۳۵۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۲ - 13June 2019

///حجت‌الاسلام احمد سالک عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه آشنایی هرچه بیشتر مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی باید از وظایف مهم و بزرگ مسوولان باشد، اظهار داشت: در شرایط کنونی که دشمنان ملت و کشور ما بیش از گذشته تمام توجه خود را به تضعیف و تخریب نظام و انقلاب اسلامی معطوف کرده، ما نباید در انجام وظیفه خطیری که بر دوش داریم غفلت کنیم؛ لذا اگر در مسیر تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب برای مردم و به ویژه نسل جوان، خسته شویم و کوتاهی کنیم، با دستان خود مسیر را برای تحقق اهداف دشمنان هموار کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه عملکرد برخی مسوولان در پیوند نسل جوان با نسل اول و دوم انقلاب، باید عملکردی مقتدرانه و قابل قبول باشد، افزود: متاسفانه ما در آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی کار مضاعف نکرده‌ایم؛ باید بپذیریم که عده‌ای از مسوولان در تببین و ترویج دستاوردهای انقلاب و تشریح ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل کوتاهی کردند.

حجت‌الاسلام سالک با توجه به این نکته که اگر مسوولان در مسیر ترویج فرهنگ، آرمان و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی اقدام مقتدرانه و قاطعانه داشته باشند، دشمن نمی‌تواند به ملت، کشور و باورهای مردم ما ضربه وارد کند، گفت: دشمن از انس گرفتن نسل جوان ما به انقلاب اسلامی و آرمان‌های والایش به شدت هراس دارد؛ لذا با متوسل شدن به حربه‌های مختلف و متعدد می‌کوشند تا با نفوذ از دریچه‌های فرهنگی دین، باور و اعتقاد ملت به اسلام و انقلاب اسلامی را غارت کنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم به آرمان‌های انقلاب متعهد هستند، افزود: مردم از بدو ظهور انقلاب تا کنون در تمام عرصه‌های مهم و سرنوشت‌ساز کشور پای کار بودند و برای نظام و انقلاب سنگ تمام گذاشتند؛ لذا مسوولان نیز باید همچون مردم نسبت به تحقق اهداف و آرمان های انقلاب تعهدپذیر بوده و این مهم را با نحوه عملکردشان به اثبات برسانند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برکات حاصله از پیروزی انقلاب اسلامی برای ملت و کشور، گفت: عدم آگاهی نسل جوان نسبت به فلسفه وجودی انقلاب می‌تواند دشمن را در تحقق اهداف ضد ایرانی‌اش گستاخ‌تر کند. تلاش برای دوری از فراموشی آرمان‌های امام راحل و تحریف اهداف و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی باید علاوه بر اینکه باید دغدغه جدی مسوولان باشد، جزو وظایف اولیه و مهم آنها نیز باشد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها