در معراج الشهدای تهران برگزار شد؛

وداع با فرمانده حیدر + تصویر

مراسم وداع با پیکر شهید «محمد جنتی» معروف به فرمانده حیدر عصر امروز در معراج‌الشهدای تهران برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ - 12June 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم وداع با پیکر پاک شهید مدافع حرم «محمد جنتی» عصر امروز چهارشنبه 22 خرداد در معراج الشهدای تهران برگزار شد.

این مراسم در حسینیه معراج الشهدا با حضور خانواده، بستگان و همرزمان شهید و نیاز جمعی از عاشقان شهدا از ساعت 16 با ورود پیکر شهید به محوطه حسینیه آغاز شد.

زائران شهدا و بستگان شهید با حلقه زدن بر گرد تابوت مزین شده با سه رنگ کشور برای آخرین بار با وی وداع کردند.

شهید محمد جنتی معروف به «فرمانده حیدر» متولد شهرستان شبستر آذربایجان غربی از فرماندهان ایرانی تیپ زینبیون بود که به عنوان نیروی مستشاری سپاه پاسداران در اولین ماه‌های جنگ، برای نبرد با تروریست های تکفیری به سوریه تا از حرم حضرت زینب (س) در مقابل هجوم تکفیری‌ها دفاع کند.

به گفته دوستان و همرزمان شهید، وی علاوه بر حضور فعال در سوریه یکی از نیروهای سرآمد و ممتاز بود که بارها در عملیات‌های مختلف مقابله با تکفیری‌ها مجروح شد.

جنتی سرانجام و در تاریخ 16 فروردین سال 96 در حماه سوریه به شهادت رسید و پیکرش در منطقه ماند تا اینکه طی روزهای اخیر خبر کشف و شناسایی پیکرش به گوش رسید. پیکر این شهید از طریق دی ان ای شناسایی شد. سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره شهید جنتی گفته بود: «حیدر یکی از بهترین نیروهایم بود.»

وداع با فرمانده حیدر+تصویر

وداع با فرمانده حیدر+تصویر

وداع با فرمانده حیدر+تصویر

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها