نائب رئیس كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی؛

اقتدار ایران باعث شكست آمریكا در سوریه شد

محمد‌مهدی برومندی با بیان اینكه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در درون كشور و خارج از مرز‌ها موجب شده كه امنیت منطقه و كشورهای همسایه نیز تأمین شود، گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران باعث شکست آمریکا در سوریه شد.
کد خبر: ۳۵۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱ - 12June 2019

اقتدار جمهوری اسلامی، موجب امنیت منطقه و كشورهای همسایه شده است/ اقتدار ایران  باعث شكست آمریكا در سوریه شدبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «محمد‌مهدی برومندی» نائب رئیس كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی امرو ز(چهارشنبه) ۲۲ خرداد در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید نیروی انتظامی فارس که با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور صورت گرفت، اظهار داشت: ضروری‌ترین نیاز مردم بدون قید و شرط امنیت است و امروز امنیت ایران در دنیا مثال‌زدنی است.

وی ادامه داد: اقتدار جمهوری اسلامی در درون كشور و خارج از مرز‌ها موجب شده كه امنیت منطقه و كشورهای همسایه تأمین شود.

برومندی با بیان اینكه قدرت بازدارندگی و نقش بی‌بدیل ایران در تأمین امنیت منطقه ستودنی است، گفت: امروز شاهد توسعه تروریسم سازمان‌ یافته هستیم كه استكبار جهانی و در رأس آن آمریكا با شكل دادن گروهک‌هایی نظیر داعش، طالبان، القاعده و غیره و با استفاده از تاكتیک تروریستی همواره امنیت كشور ما را مورد حمله قرار داده است. 

نائب رئیس كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، شكست آمریكا در سوریه و عراق را نشان از اقتدار جمهوری اسلامی در راستای مبارزه با تاكتیک تروریسمی استكبار در منطقه دانست و گفت: امروز شاهد انتقال داعش توسط آمریكا به مرزهای شررقی و لنگرگاه‌ها هستیم كه هوشمندانه با آن مقابله می‌كنیم.

وی در ادامه با بیان اینكه فارس یكی از استان‌های مورد هدف دشمن در مسئله تروریسم سازمان‌یافته است، گفت: فارس با بیش از پنج و نیم میلیون جمعیت در معرض چند موضوع است؛ یكی قاچاق كالا كه به دلیل نزدیكی به دریا، مسیر این نوع قاچاق از فارس است؛ همچنین مسیر ترانزیت مواد مخدر به دلیل نزدیكی به استان‌های شرقی از فارس می‌گذرد و مسیر ورود اتباع غیرمجاز و قاچا انسان نیز از فارس است.

برومندی با تصریح اینكه فارس همواره مورد هدف اقدامات تروریستی است، گفت: مشابه آنچه كه در سیستان و بلوچستان و خوزستان رخ داد، در ابعاد وسیع‌تر و سخت‌تر در فارس برنامه‌ریزی سازمان یافته شده بود و تلاش داشتند تا در سومین حرم اهل بیت (ع) این اقدامات را انجام دهند كه تمام این توطئه‌ها خنثی شد.

نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان به نمایندگی از مردم و مجمع نمایندگان از شورای تأمین فارس قدردانی كرد و گفت: هر كدام از این اقدامات تروریستی كه در فارس خنثی شد می‌توانست بسیار فاجعه‌بار باشد به همین دلیل باید از زحمات اعضای شورای تأمین قدردانی كرد.

برومندی با بیان اینكه بودجه ناجا در كمیسیون تلفیق مجلس به بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان افزایش یافت، گفت: البته این مبلغ هرگز كافی نیست و مجلس و دولت باید كمک بیشتری به ناجا دهند.

نائب رئیس كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه از زحمات سردار گودرزی، فرمانده سابق ناجا در فارس قدردانی كرد و گفت: تحول در زیرساخت‌ها علی‌رغم تنگناهای مالی در نیروی انتظامی فارس قابل تقدیر بود.

وی گفت: فارس مقام اول حضور گردشگران خارجی و داخلی را دارد كه با مدیریت بسیار خوب فرماندهی ناجا و تدابیر شورای تأمین استان، علی‌رغم اینكه در ایام نوروز روزانه قریب ۴۰ هزار خودرو وارد استان فارس می‌شدند، حتی یک مورد سرقت گزارش نشد و این‌ها توانمندی ناجا و شورای تأمین را نشان می‌دهد.

برومندی در پایان از فرماندهی نیروی انتظامی خواست كه به استان فارس كمک كرده و چارت سازمانی ناجا در فارس را تكمیل كند و همچنین مبحث كمبود نیروی انسانی در بسیاری از كلانتری‌های این استان نیز برطرف شده و به معیشت كاركنان ناجا نیز توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها