گام دوم/ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بصیرت‌آفرین و امیدبخش است

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بصیرت‌آفرین، راهگشا، راهبردی و امیدبخش بوده و محورهای مختلف و مسیر اصلی را برای اقشار مختلف در جمهوری اسلامی به خوبی ترسیم کرده است.
کد خبر: ۳۵۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲ - 12June 2019

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بصیرت‌آفرین و امیدبخش استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، همایش و گردهمایی روحانیون شهرستان چرام عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

«آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: جامعه روحانیت می‌تواند نقش سازنده‌ای در اجرای برنامه‌های مد نظر مقام معظم رهبری داشته باشد تا مسیر انقلاب اسلامی در ۴۰ سال آینده فراتر از حد انتظار ترسیم شود.

وی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را بصیرت‌آفرین، راهگشا، راهبردی و امید بخش عنوان کرد و افزود: این بیانیه محورهای مختلف و مسیر اصلی را برای اقشار مختلف در جمهوری اسلامی به خوبی ترسیم کرده است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با مهندسی علمی، برنامه‌ریزی دقیق، تقسیم و توزیع وظایف، بیان نقش اثرگذار روحانیت در صحنه‌های مختلف و با طراحی یک برنامه حساب شده بین مسئولان نظام، روحانیت، حوزه‌های علمیه و جامعه به خوبی محقق می‌شود.

ملک‌حسینی با بیان اینکه مبدا انقلاب اسلامی از حوزه علمیه بود و یک مرجع تقلید عالم و دانشمند که مورد اعتماد و قبول امت اسلامی بود انقلاب را رهبری کرد، عنوان کرد: با نگاهی به موفقیت‌های کسب شده در ۴۰ سال گذشته، می‌توان در ۴۰ سال دوم برخی از کمبودها و کاستی‌های موجود را با بسیج همه ظرفیت‌ها و امکانات جبران کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها