«کتاب‌ و زندگی» تمدید شد

پویش بزرگ کتاب‌خوانی «کتاب و زندگی» که از بهمن سال 97 در حال برگزاری است، به‌علت استقبال مخاطبان و درخواست‌های فراوان شرکت‌کنندگان، تا پایان تیرماه ۹۸ تمدید شد.
کد خبر: ۳۵۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ - 13June 2019

«کتاب‌ و زندگی» تمدید شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب محوری این دوره از پویش، «قصّۀ دلبری»، روایت مرجان دُرعلی، همسر شهید محمدحسین محمدخانی از شهدای مدافع حرم است.

این کتاب را محمدعلی جعفری به رشتۀ تحریر درآورده و انتشارات روایت فتح آن را منتشر کرده است.

کتاب «قصۀ دلبری» برای این پویش بازنویسی و در ۱۴۴ صفحه و با قیمت ۱۵۵۰۰ تومان عرضه شده است.

«قصّۀ دلبری» روایت عاشقانۀ پنج سال زندگی مشترک راوی کتاب با شهید محمدخانی است.

جالب است بدانید که شهید محمدخانی پیش از شهادت به همسرش گفته است: «وقتی شهید شدم، خاطراتم را در قالب «نیمۀ پنهان ماه» انتشارات روایت فتح چاپ کن» و به نقل بعضی از خاطرات در این کتاب تأکید داشته است.

دوره هفتم پویش (کتاب‌ و زندگی) که به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و انتشارات روایت فتح برگزار می‌شود، همچون دوره‌های قبل دارای جوایز متنوع و روش‌های مختلف برای شرکت در مسابقه است.

کتاب «قصۀ دلبری» علاوه بر عرضۀ مستقیم در مراکز فروش، به‌صورت اینترنتی هم فروخته می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در پویش می‌توانند به سایت‌ www.ketabzendegi.ir یا سایت www.revayatfath.ir  مراجعه کرده و نشانی مراکز فروش کتاب در شهرشان را جست‌وجو کنند یا کتاب را به‌طور برخط بخرند. به‌منظور حمایت از منابع ملی، نسخۀ الکترونیک کتاب نیز در اپلیکیشن طاقچه قرار داده شده است.

همچنین افرادی که از قبل این کتاب را تهیه کرده‌اند، برای دریافت راهنمایی‌های لازم در خصوص شرکت در مسابقه، به سایت پویش (ketabzendegi.ir) مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها