جانشین معاونت اجتماعی پلیس راهور:

هیچ تفاوتی در مبلغ جریمه پلاک‌های معلولین با دیگر پلاک‌ها نیست

سرهنگ موسوی گفت: در تخلفات حادثه ساز هیچ گونه تفاوتی حتی در پلاک‌های نظامی و انتظامی وجود ندارد.
کد خبر: ۳۵۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ - 13June 2019

هیچ تفاوتی در مبلغ جریمه پلاک‌های معلولین با دیگر پلاک‌ها نیستبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سید مسلم موسوی جانشین معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اختلاف قیمت جریمه پلاک معلولین با پلاک‌های معمولی اظهار کرد: در تخلفات حادثه ساز هیچ گونه تفاوتی حتی در پلاک‌های نظامی و انتظامی وجود ندارد.

جانشین معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: با تمامی موارد قطعا برخورد می‌شود و هیچ تفاوتی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که، آیا دوربین‌های پلیس پلاک‌ خودروهایی را که از نیمه به ۲ قسمت غیرقابل دید و قابل مشاهده به وسیله روغن و ...تقسیم می‌کنند، ثبت می‌کند یا خیر؟ بیان کرد: حتی اگر پارچه هم جلو پلاک باشد این قابلیت را دارند که پلاک را تشخیص دهند.

سرهنگ موسوی ادامه داد: فاکتور‌های زیاد دیگری از لحاظ امنیتی برای دوربین‌های پلاک‌خوان وجود دارد که به راحتی می‌تواند شرایط پلاک را تشخیص دهد و این تاثیری ندارد.

جانشین معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: ضمنا تمام این موارد به مرجع قضایی در صورت رویت اعلام می‌شود و نگرانی در این زمینه نیست.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها