رفع مشکل آب «یادمان شهدای گمنام یاسوج» نیازمند همکاری آبفا است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج بیش از یک سال است که آب ندارد، خواستار اقدام عاجل شرکت آب و فاضلاب یاسوج برای حل این مشکل شد.
کد خبر: ۳۵۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ - 13June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هشت شهید گمنام در یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج آرمیده‌اند، اظهار داشت: این یادمان واقع در تپه نورالشهدای شهر یاسوج روزانه میزبان زائران و گردشگران بسیاری است.

وی افزود: یادمان شهدای گمنام یاسوج یکی از مهم‌ترین مکان‌های گردشگری مذهبی این شهر محسوب می‌شود اما متاسفانه بیش از یک سال است که این یادمان آب ندارد و با وجود پیگیری‌های متعدد نیز تاکنون این مشکل حل نشده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل قطعی آب این یادمان تاکنون در چندین جلسه مطرح شده و مسئولان آب و فاضلاب شهری یاسوج و استان برای رفع این مشکل متعهد شده‌اند اما هنوز اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

آسمند یادآور شد: با توجه به اینکه اکثر برنامه‌های فرهنگی و معنوی مرکز استان از قبیل زیارت عاشورا، دعای ندبه و پیاده‌روی خانواده در این یادمان برگزار می‌شود، لازم است مسئولان آب و فاضلاب شهری یاسوج و استان هر چه سریع‌تر برای حل مشکل آب این مکان مقدس چاره‌ای بیندیشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار