توسط نیروی دریایی ارتش صورت گرفت؛

حضور به موقع تیم‌های امداد و نجات ارتش در کمک به شناور‌های حادثه دیده

تیم‌های امداد و نجات هوایی و دریایی نیروی دریایی ارتش متشکل از یک فروند شناور و یک فروند بالگرد با حضور به موقع، اقدامات لازم را برای کمک به شناور‌های حادثه دیده در دریای عمان بعمل آوردند.
کد خبر: ۳۵۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ - 13June 2019

حضور به موقع تیم‌های امداد و نجات ارتش در کمک به شناور‌های حادثه دیدهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نیروی دریایی ارتش با دریافت درخواست مرکز تجسس و نجات استان هرمزگان مبنی بر امدادرسانی به شناور‌های حادثه دیده در دریای عمان، تیم‌های امداد و نجات هوایی و دریایی منطقه یکم این نیرو متشکل از یک فروند شناور و یک فروند بالگرد پس از شناسایی موقعیت دقیق شناور‌های حادثه دیده به محل حادثه اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، با توجه به فاصله شناور‌ها از ساحل ایران، یک شناور غیر ایرانی نزدیک به محل حادثه قبل از سایر نیرو‌های امدادی در محل حضور یافته و پس از دریافت خدمه شناور اول، آن‌ها را به کشتی‌های امداد و نجات ایرانی تحویل داد که ملیت آن‌ها در حال بررسی است.

البته چگونگی حادثه و ابعاد آن توسط مراجع ذیصلاح در حال بررسی است، اما اخبار غیرموثق حاکی از وقوع حریق بر روی عرشه شناور‌ها داشته و ظاهراً هردو شناور حامل میعانات گازی بوده‌اند.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها