دیدار کارکنان اداره کل حفظ آثار قم با خانواده‌های شهیدان والایی و غفاری

خواهران معاونت بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام «غفاری سنج» و «والایی آراسته» دیدار کردند.
کد خبر: ۳۵۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵ - 13June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، خواهران معاونت بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام نادعلی غفاری سنج و احمد والایی آراسته دیدار کردند.

دیدار کارکنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قم با خانواده‌های شهیدان والایی و غفاری

شهید نادعلی غفاری سنج از شهدای بسیجی بود که در ۱۸ سالگی در پاسگاه زید بر اثر اصابت خمپاره مجروح شد و پس از دو سال تحمل مجروحیت به شهادت رسید.

مادر شهید می‌گوید: شهید غفاری نتوانسته بود رضایت پدر را جلب کند و مدام کاغذ رضایت نامه عموی هم سن و سال خود را می‌بوسید و با حالت غبطه نگاهش میکرد و دعا میکرد تا این سفر آسمانی نصیبش شود؛ با استعداد بود و از همان دوران جهت کمک به امرار معاش خانواده کنار دست استاد کار گچ کاری می‌کرد.

دیدار کارکنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قم با خانواده‌های شهیدان والایی و غفاری

شهید احمد والایی آراسته نیز از نیرو‌های فعال بسیجی بود که به صورت داوطلب راهی جبهه شد؛ وی در سن ۲۳ سالگی در سنندج بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید؛ شهید والایی فرمانده پایگاه مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بود و همواره در جهت عمل به توصیه‌های حضرت امام (ره) گام برمی داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار