به مناسبت هفته محیط زیست صورت گرفت؛

دیدار با خانواده شهید محیط بان «قنبری زاده»

به مناسبت هفته محیط زیست با خانواده شهید محیط بان و رزمنده مدافع حرم« علی اکبر قنبری زاده» دیدار و گفتگو شد.
کد خبر: ۳۵۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ - 14June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «محمد حسین دهقان پور فراشاه» نماینده مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد به مناسبت هفته محیط زیست با خانواده شهید محیط بان و رزمنده مدافع حرم «علی اکبر قنبری زاده» دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دهقان پور با بیان اینکه مهمترین هدف اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و تقویت آن در بین آحاد جامعه به خصوص جوانان مومن و انقلابی است، اظهار داشت: بر خود لازم دانستیم به مناسبت هفته محیط زیست دیداری از خانواده گرانقدر شهید محیط بان محیط زیست و رزمنده مدافع حرم حضرت زینب (س) داشته باشیم و یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی بداریم.

وی افزود:  اگر امروز ایران اسلامی در عرصه داخلی، منطقه ای و بین المللی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و می درخشد، به برکت خون همین شهدا و رشادت های آنان است.

 نماینده مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد با اشاره به نقش بی بدیل مادران و همسران شهدا، ابراز کرد: زحمات مادران و همسران شهدا شایسته قدردانی ویژه است چرا که علاوه بر تحمل غم از دست دادن عزیزانشان، با استقامت و بردباری فرزندان شهدا را به بهترین شکل تربیت کرده اند.

در ادامه خانواده شهید قنبری زاده از خصوصیات اخلاقی و منش شهید، شوق وی برای شهادت و نحوه شهادت این شهید بزرگوار گفتند.

گفتنی است شهید قنبری زاده که در زمان شهادت مسئولیت اداره محیط زیست بهاباد را بر عهده داشت، از جمله کسانی است که  به دفاع از حرم حضرت زینب(س) شتافت و هنگامی که قصد داشت برای بار دوم به سوریه اعزام شود در هنگام همکاری با ماموران نیروی انتظامی جهت برقراری امنیت منطقه  در درگیری با قاچاقچیان و اشرار مسلح در کویر ساغند به شهادت رسید.

انتهابی پبام/

نظر شما
پربیننده ها