امام جمعه یاسوج:

رهبر معظم انقلاب ترامپ را تحقیر کرد

امام جمعه یاسوج با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نخست‌ وزیر ژاپن گفت: رهبر انقلاب در این دیدار ترامپ را تحقیر کردند.
کد خبر: ۳۵۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ - 14June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» امام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نخست‌وزیر ژاپن اظهار داشت: احتمال داده می‌شد نخست‌ وزیر ژاپن مسئله خرید نفت را مطرح کند و از طرفی از طریق رئیس‌جمهور آمریکا مامور شده بود بین ایران و آمریکا میانجی‌گری کند که رهبر معظم انقلاب در این دیدار ترامپ را تحقیر کردند.

وی با تأکید بر دروغگویی سردمداران آمریکا افزود: رئیس‌جمهور آمریکا گفته است که بعد از خروج آمریکا از برجام، مردم ایران شعار «مرگ‌ بر‌ آمریکا» را کنار گذاشته‌اند این در حالی است که این شعار هر روز رساتر از گذشته به گوش می‌رسد.

امام جمعه یاسوج در ادامه گفت: بعضی از کشورهای به ظاهر اسلامی مانند عربستان سعودی حتی یک تیر به سمت اسرائیل شلیک نکرده‌اند و در شرایط حاضر متحد آنها هستند و با کشور مظلومی‌ مانند یمن جنگ می‌جنگند.

حسینی ابراز کرد: اگر یک روز کارشناسان نظامی آمریکایی آل سعود را رها کنند توسط مقاومت یمن شکست خواهند خورد و روزی فرا خواهد رسید که یمن، فلسطین، عراق، و دیگر کشورها آل سعود را نابود خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید شعار مرگ بر آمریکا را هرگز فراموش نکنیم، عنوان کرد: نابودی و اضمحلال عربستان سعودی و صهیونیست خائن نزدیک است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار