نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

مذاکره با دشمن به معنای تسلیم در برابر خواسته‌های آنان است

آیت الله «سید هاشم حسینی بوشهری» گفت: در این موقعیت حساس مذاکره با دشمن به معنای تسلیم در برابر خواسته‌های آنان به حساب می‌آید.
کد خبر: ۳۵۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ - 14June 2019

 به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت الله «سید هاشم حسینی بوشهری» نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: هر چند برخی حرکت‌ها از جمله تحریم شرایط را قدری در جامعه مشکل می‌کند ولی با بهره برداری از این حرکت‌ها می‌توان به خودکفایی رسید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت: در فرصت تحریم و بروز برخی مشکلات، ضمن کشف استعدادها، باید توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها مورد استفاده و توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، اراده انقلابی مردم، عزم مسئولان در مقابله با تهدیدها، شرایط دیگری را برای توسعه کشور فراهم کرده است.

حسینی بوشهری افزود: در این موقعیت حساس مذاکره با دشمن به معنای تسلیم در برابر خواسته‌های آنان به حساب می‌آید.

وی اضافه کرد: مسئولان در این شرایط نه تنها فعالیت‌های عمران و آبادانی را تعطیل نمی‌کنند بلکه برنامه‌های خود را براساسزمان بندی تعیین شده پیش می‌برند و این امر مردم را به آینده امیدوار می‌کند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر چه مسئولان در پیگیری خواسته‌های جامعه با اراده تلاش کنند مردم به آینده امیدوارتر می‌شوند.

دبیر شورایعالی حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به انتخابات دوم اسفند ماه یادآور شد: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات نقش تأثیرگذاری در ناکامی دشمن و خنثی کردن توطئه‌های آنان دارد برهمین اساس استکبار جهانی از هم اکنونی برای ناامیدی مردم برای حضور نیافتن در انتخابات در حال برنامه ریزی است.

وی تصریح کرد: این مایه افتخار است که کشوری مانند ایران هر سال انتخابات برگزار می‌کند این در حالی است که کشورهای همسایه با تکیه بر استکبار برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند.

حسینی بوشهری با بیان اینکه استقلال، ایستادگی و مقاومت هزینه‌هایی دارد گفت: ملتی که ۴۰ سال در برابر انواع ترفندهای دشمنان ایستادگی و مقاومت کرد و استقلال به ارمغان آورد مایه فخر، مباهات و شکست دشمنان است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از همکاری مردم دررسیدگی به سیل‌زدگان گفت: مشارکت مردم و مسئولان برای بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل زده لرستان و خوزستان باید ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: در دیگر کشورها در زمان وقوع حادثه دستگاه‌های دولتی مسئول خدمات رسانی به آسیب دیدگان هستند اما در جمهوری اسلامی ایران مردم همپای مسئولان به یاری آسیب دیدگان می‌شتابند.

حسینی بوشهری افزود: حضور قشرهای مختلف مردم در رسیدگی به سیل‌زدگان نمایشی از انسجام و اتحاد مردم و مسئولان در رسیدگی به آسیب دیدگان ناشی از سیل بود.

وی اضافه کرد: در این شرایط، دولت به تنهایی نمی‌تواند از بازسازی این همه خسارت وارد شده برآید به همین دلیل ادامه کمک‌های مردم برای بازسازی واحدهای آسیب دیده ضروری است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار