امام جمعه کرمانشاه:

مردم ایران هرگز تحمل شکست انقلاب و ضربه به اصول آن را ندارند

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: برخی فرمایشات امام (ره) برای زمان کنونی است به طور نمونه فرمودند که مردم ایران هرگز تحمل شکست انقلاب و ضربه به اصول آن را ندارند.
کد خبر: ۳۵۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ - 14June 2019

مردم ایران هرگز تحمل شکست انقلاب و ضربه به اصول آن را ندارند.به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: برخی فرمایشات امام(ره) برای زمان کنونی است به طور نمونه فرمودند که مردم ایران هرگز تحمل شکست انقلاب و ضربه به اصول آن را ندارند.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: مردمی که فرزندان خود را فدا و هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کردند تحمل شکست یا ضربه به انقلاب را ندارند، بنابراین دنیا به‌ ویژه رئیس جمهور آمریکا بداند حرف‌های سبک و سطحی را نباید به زبان بیاورد.

علما با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند اندیشه مقاومت قدرتمندترین سلاح یک ملت است گفت: امروز این تفکر در حال گسترش است و در سوریه، افغانستان، بحرین و سایر کشورها توسعه یافته و امروز سرمایه آن‌ها استقامت و مقاومت است. 

وی با اشاره به اینکه اندیشه مقاومت سبب پیام فرستادن ترامپ و رد آن از طرف مقام معظم رهبری شده است افزود: مقام معظم رهبری در مقابل نخست‌وزیر ژاپن با اقتدار رفتار کردند و فرمودند جمهوری اسلامی هیچگونه اعتمادی به آمریکا ندارد و برجام درست یا غلط یکی از بدعهدی‌های آمریکا است.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: آمریکا بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها را بر ایران تحمیل کرد، دارایی‌های ایران را بلوکه و بانک‌ها را محدود کرده است و انتظار مذاکره هم دارند؛ بنابراین بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری ترامپ شایسته این نیست که پیامش را بشنویم و برایش پیام بفرستیم.

علما گفت: اینکه نخست‌وزیر ژاپن اعلام می‌کند حامل پیام ترامپ هست عزت الهی و اقتدار ولی فقیه را نشان می‌دهد و در دنیا هیچکس همچون مقام معظم رهبری اینچنین قدرت موضع‌گیری را ندارد و این پیام اسلام و دین است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با اقتدار در پاسخ به نخست‌وزیر ژاپن که گفت ترامپ قصد براندازی ندارد فرمودند آمریکا توان و قدرت براندازی را ندارد افزود: رهبری فرمودند که فتوا و نظر فقهی من این است که ما به بمب هسته‌ای نیازی نداریم و کسی که انبارهای پر از بمب هسته‌ای دارد صلاحیت صحبت کردن و تعیین‌تکلیف در این زمینه را ندارد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه این انقلاب جز عزت و قدرت چیزی در دنیا ندارد عنوان کرد: بنابر بیانات رهبری ما در سیاست خارجه عزت، مصلحت و حکمت را در نظر داریم و موضع‌گیری مقام معظم رهبری براساس این سه مؤلفه است و فشارها و سختی‌های کنونی به این قدرت و عظمت می‌ارزد.

علما به 26 خرداد سالروز شهادت مجاهدان مؤتلفه اسلامی یا فداییان اسلام اشاره کرد و گفت: این افراد حق بسیاری به گردن اسلام و انقلاب دارند زیرا زمینه انقلاب را فراهم کردند.

وی با بیان اینکه 27 خرداد سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام(ره) است بیان کرد: یکی از سازمان‌ها و مراکز مؤثر در انقلاب همین سازمان بود که در جنگ و پشت جبهه و امروز خدمات قابل توجهی داشته‌ و دارند.

علما با اشاره به اینکه جهاد سازندگی اکنون نیز خدمات مهمی در سراسر کشور ارائه می‌دهد و میدان کار و فعالیت در این نهاد بسیار است افزود: ایران کشوری چهار فصل و بی‌نظیر در دنیا است و با مدیریت می‌توان بهتر از این حرکت کرد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار