امام جمعه بروجرد:

مقام معظم رهبری با نگشودن نامه ترامپ، عزت اسلام را نشان داد

حجت الاسلام «سید علی حسینی» با بیان اینکه رهبری با بازنکردن نامه ترامپ، عزت اسلام را نشان داد، گفت: برخورد قاطع و عزتمندانه رهبر انقلاب دنیای اسلام را به وجد آورد.
کد خبر: ۳۵۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ - 14June 2019

مقام معظم رهبری با نگشودن نامه ترامپ، عزت اسلام را نشان داد

به گزارش  خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به دیدار رهبری با نخست‌وزیر ژاپن اظهار داشت: رهبری فرمودند ترامپ شایسته مبادله پیام نیست؛ رهبر انقلاب اسلامی ایران با این کار ترامپ را تحقیر و غیرت مسلمان را نشان داد.

وی افزود: رهبری با باز نکردن نامه ترامپ، عزت اسلام را نشان داد و دشمنان را تحقیر و کوچک کرد و از برخورد قاطع و عزتمندانه رهبر انقلاب دنیای اسلام به وجد آمد.

امام‌جمعه بروجرد تصریح کرد: رهبری در این دیدار فرمودند ما بدون آمریکا هم می‌توانیم پیشرفت کنیم و هیچ ملتی زیر بار مذاکره با آمریکا نمی‌رود و ما هم نخواهیم رفت.

وی با اشاره به سفر وزیر امور خارجه آلمان که از طرف اتحادیه اروپا صورت گرفت گفت: مسئولان موضع‌گیری خوبی کردند و جواب قاطعی دادند اما اگر از مردم نظرسنجی می‌شد نباید اجازه ورود وزیر امور خارجه آلمان به ایران داده می‌شد ولی مسئولان برخورد قاطعی کردند چراکه آلمان در جنگ 8 ساله با فروش سلاح شیمیایی به عراق باعث جنایت‌های فراوانی برعلیه ایران شدند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به سامانه پدافند هوایی عنوان کرد: سامانه پدافند هوایی 15 خرداد حاصل تلاش‌های جوانان این مرزوبوم است که تا 150 کیلومتر پهباد و هواپیماهای دشمن را شناسایی و هم‌زمان شش هدف را موردحمله قرار می‌دهد.

وی ضمن تسلیت درگذشت محمدرضا حافظی خیر مدرسه‌ساز اظهار داشت: این مرد بزرگ خدماتی بزرگی را در دوران زندگی خود انجام داد و به اسلام، انقلاب و مسلمانان خدمت کرد.

امام‌جمعه بروجرد رعایت حفظ حجاب را ضروری دانست و گفت: کشور ما قانون و دین دارد و حق نداریم هرگونه که دوست داریم با بی‌حجابی به دین خدا تعرض کنیم که نیروی انتظامی و مسئولین باید به افرادی که اقدام به بدحجابی و سگ گردانی می‌کنند، تذکر دهند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار