امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

سردمداران آمریکایی نماد نفاق، ریا و شیطنت هستند

ماموستا مُلا محمد محمدی گفت: سردمداران آمریکایی نماد نفاق، ریا و شیطنت هستند و قطعا چنین افرادی شایستگی مذاکره یا گفت‌وگو را ندارند و به هیچ تعهدی پایبند نخواهند بود.
کد خبر: ۳۵۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷ - 14June 2019

سردمداران آمریکایی نماد نفاق، ریا و شیطنت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا مُلا «محمد محمدی» امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع امام شافعی تلاش‌های مزدورانه آمریکا را برای فریبی دیگر شکست خورده دانست و اظهار داشت: از موضع متقن و با عزت مقام معظم رهبری در مقابل توطئه‌های جدید آمریکا تقدیر کرد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: سردمداران آمریکایی نماد نفاق، ریا و شیطنت هستند و قطعا چنین افرادی شایستگی مذاکره یا گفت و گو را ندارند و به هیچ تعهدی پایبند نخواهند بود.

وی در ادامه خطبه‌های خود به تشریح اخلاص در نیت و عمل و تأثیرات این دو موضوع مهم در زندگی افراد پرداخت و ریا و نفاق را از آفات بدی دانست و گفت: متأسفانه این موضوع برخی از جامعه را به خود مشغول کرده است.

وی آثار ریا و نفاق این افراد را وسیع و ویرانگر دانست که با آشکار شدن آن اذهان عمومی را از خود و آنچه او تبلیغ می‌کند متنفر می‌کند.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه‌ها، منافقان و ریاکاران را که با برچسب‌های دینی به ایمان افراد آسیب می‌رسانند و همچون دشمنان دین در مسیر تخریب اسلام حرکت می‌کنند افرادی بدفرجام دانست که بی شک با خشم خداوند مجازات خواهند شد.

ماموستا محمدی تنها راه نجات را صداقت دانست و افزود: افراد صادق با خداوند و خلق در مسیر آرامش و موفقیت گام بر می‌دارند و هیچگاه گرفتار تنفر و انزوا نخواهند شد.

وی همچنین با توصیه به زنان و دختران مسلمان به حفظ حجاب و پرهیز از بدحجابی گفت: حجاب امنیت است و این امنیت آنگاه حفظ خواهد شد که در ایجاد آن بانوان شایسته جامعه ما احساس مصونیت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار