امام جمعه موقت گناوه:

قدرت پوشالی آمریکا در برابر مردم ایران یارای مقابله ندارد

حجت‎الاسلام «مصطفی آشناگر» گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ثابت کردند که قدرت پوشالی آمریکا در برابر مردم ایران یارای مقابله ندارد.
کد خبر: ۳۵۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ - 14June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‎الاسلام «مصطفی آشناگر» امام جمعه موقت گناوه در خطبه‌های نمارجمعه این هفته با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایشان در این دیدار ثابت کردند که قدرت پوشالی آمریکا در برابر مردم ایران یارای مقابله ندارد.

وی گفت: برخورد و پاسخ رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن که حامل پیام ترامپ بود باعث افتخار و غرور تک تک ایرانیان و اقتدار هرچه بیشتر نظام شد.

خطیب نماز جمعه گناوه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در برابر قدرتمندان و ظالمان عالم ذره‌ای سر خم نیاورده و با تمام وجود در برابر زورگویی‌ها مقاومت می‌کنند.

آشناگر خاطرنشان کرد: ملت بزرگوار ایران همواره قدر نعمت ولایت فقیه را که شجاعانه در برابر ظالمان می‌ایستند می‌داند و همواره پشتیبانی خود را از نظام و ولایت فقیه به اثبات رسانده‌اند.

امام جمعه موقت گناوه با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های متعدد این شهرستان افزود: باید اقتصاد این شهرستان را که برپایه تجارت و دریانوردی است به سمت دیگر هدایت و سوق داد.

وی اظهار کرد: این شهرستان می‌تواند به عنوان قظب پرورش میگو، دام و طیور و گندم مرغوب تبدیل شود که تحقق این امر به همت همگان نیاز دارد.

آشناگر گفت: یکی از برکت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تأسیس حوزه‌های علمیه برادران و خواهران است که در این شهرستان نیز چنین مکان‌های علم آموزی وجود دارد و باید از این ظرفیت نهایت بهره برده شود.

وی خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه برادران و خواهران این شهرستان از حوزه‌های فعال کشور به شمار می‌رود و آمادگی برای ثبت نام داوطلبان دارند.

امام جمعه موقت گناوه گفت: باتوجه به گرم شدن هوا احتمال خطر آتش سوزی مراتع و جنگل‌ها وجود دارد و باید کشاورزان مراقب و هوشیار باشند و از آتش زدن هیزم در مزارع پرهیز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار