نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

جهاد سازندگی کهگیلویه و بویراحمد 50 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهاد سازندگی این استان در دوران دفاع مقدس 50 شهید را به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرد.
کد خبر: ۳۵۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ - 14June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید نصرالله مصطفوی‌نژاد» نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد پیش از خطبه‌های نمازجمعه شهر یاسوج با اشاره به تشکیل جهاد سازندگی در 27 خرداد 58 به فرمان امام خمینی(ره)، اظهار داشت: با تشکیل این نهاد، موجی  جهان اسلام را فرا گرفت و جهاد سازندگی با ساخت و ساز، عمران و آبادی در مناطق محروم شروع به کار کرد.

وی به نقش جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نهاد جهاد سازندگی نیروهای خود را به جبهه‌های جنگ اعزام کرد و حضور این نیروها در جبهه‌های حق علیه باطل هر روز شکل مشخص‌تر و ابعاد مهم‌تری به جبهه جنگ می‌داد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی فعالیت‌های نیروهای جهاد سازندگی در دفاع مقدس، گفت: یکی از موفقیت های این نهاد ساخت پل بزرگ بعثت بر روی رودخانه خروشان اروند توسط عزیزان جهاد سازندگی است که به نوعی موفقیت استراتژیک محسوب می شود.

مصطفوی‌نژاد بیان کرد: جاده‌سازی، پل‌سازی، احداث دژهای مستحکم، سنگرهای انفرادی، احداث مکان‌های توپخانه، احداث بیمارستان، احداث کانال نفربر، کانال آب، احداث باند هلیکوپتر و احداث دکل‌های دیدبانی را می‌توان از مهم‌ترین اقدامات نیروهای جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس نام برد.

وی ابراز کرد: سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد شش هزار اعزام به جبهه داشت و 50 شهید به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها