امام جمعه موقت اهرم:

هدف آمریکا تعطیلی برنامه هسته‌ای ایران است

حجت‌الاسلام اصغر صفری گفت: هدف آمریکا تعطیلی برنامه هسته‌ای ایران است که این روزها مذاکره بدون پیش شرط مطرح کردند و یک عملیات فریب بیش نیست.
کد خبر: ۳۵۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ - 14June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‎الاسلام «اصغر صفری» امام جمعه موقت اهرم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به تأسیس جهاد کشاورزی به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) اظهار داشت: خدمات جهادگران پر تلاش، با اخلاص و یاد و خاطر همه شهدای جهادگران بی‌سنگر را ارج می‌نهیم.

امام جمعه موقت اهرم با تقدیر از پیگیری‌ها و تلاش‌های خالصانه و بسیار خوب فرماندار تنگستان در خصوص ساماندهی مشکل آب در شهر و روستاهای شهرستان گفت: با توجه به اینکه کشورمان چندین سال با بحران کم آبی و خشکسالی مواجه بود و الان که هوای استان و شهرستان بسیار گرم است می‌طلبد همه مردم در امر صرفه‌جویی آب و برق نهایت تلاش را داشته باشند.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌ها و تلاش‌هایی که فرماندار شهرستان انجام دادند انتظار می‌رود تابستانی بدون قطعی آب در شهرستان داشته باشیم امید است در مرحله اول مردم دقت کنند به اندازه برداشت کنند.

صفری با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران ادامه داد: در حالی که مقامات امریکایی تا چند وقت پیش برای جمهوری اسلامی ایران شاخ و شانه می‌کشیدند و از اعمال تحریم‌های جدید اقتصادی تا روی میز بودن گزینه‌ها سخنان بیان می‌کردند در این هفته‌های اخیر با تغییر لحن تهدید آمیز خود مشتاق مذاکره با ایران شدند.

امام جمعه موقت اهرم خاطرنشان کرد: واقعیت این است آمریکا در شرایط فعلی از مذاکره به عنوان یک تاکتیک برای رسیدن به اهدافش استفاده می‌نماید که این یک واقعیتی است. زیرا مقامات ایران در چند هفته اخیر به روش‌های مختلف اعلام آمادگی کردند که بدون پیش شرط مذاکره کنند.

وی بیان کرد: سوال این است که مذاکره بر سر چه موضوعی و برای چه انجام شود. آمریکا در این مورد توضیحی نمی‌دهد جز اینکه می‌گوید ایران یک کشور عادی و نرمال باشد ادعای آمریکا در مورد مذاکره گفت و گوی بدون پیش شرط یک فریب بزرگ و جنگ روانی بیشتر از سوی آمریکا است.

صفری یادآور شد: هدف آمریکا ایجاد شکاف بین جریان‌های داخلی ایران است که حامیان مذاکره را در برابر مخالفان مذاکره قرار دهد و باعث تشنج و اختلاف و درگیری شود.

امام جمعه موقت اهرم افزود: آمریکا با ایجاد فشار حداکثری به ایران از خارج و در عرصه داخلی برای بی ثباتی سیاسی دارند تلاش می‌کنند مسئولین دولتی باید بدانند در برابر دشمنان ملت هوشیار و زمانی که می‌گویند ایران یک کشور نرمال باشد قدرت موشکی ایران باید تعطیل و رژیم صهیونیستی به رسمیت بشناسد و محور مقاومت که توسط ایران تقویت می‌شود تضعیف شود.

وی عنوان داشت: هدف آمریکا تعطیلی برنامه هسته‌ای ایران است که این روزها مذاکره بدون پیش شرط مطرح کردند که یک عملیات فریب بیش نیست در مرحله اول حائز اهمیت است درک صحیحی از راهبرد کلام آمریکا و غربی‌ها است.

انتهاای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار