امام جمعه زیرآب:

حضور نخست‌ وزیر ژاپن در ایران نشانه عزت، قدرت، بزرگی و عظمت مردم است

حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی با اشاره به حضور نخست‌ وزیر ژاپن در ایران، گفت: ما از این حضور برای افزایش رابطه فی مابین این دو کشور بدون توجه به تحریم آمریکا و استکبار استقبال می‌کنیم و این حضور نشانه عزت، قدرت، بزرگی و عظمت مردم ایران است.
کد خبر: ۳۵۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ - 14June 2019

حضور نخست‌وزیر ژاپن در ایران نشانه عزت، قدرت، بزرگی و عظمت مردم  استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمدزمان رضایی» امام جمعه زیرآب در خطبه‌های نماز جمعه بیان و شناسایی آفت و شگرد شیطان را عاملی برای مبارزه با آن دانست و از جمله حربه‌های شیطان با توجه به آیات قرآن به زینت دادن گناه برای آسان شدن انجام آن، کار امروز را به فردا افکندن، کینه و بغض، عُجب و خودپسندی و وسوسه برشمرد و اظهار داشت: این کردار، رفتار و منش آدمی است که وجود و قلبش را بستر فرود شیطان یا ملائلکه می‌کند و وقتی که شیطان در وجود آدمی فرود آید، فرد به گناه می‌افتد.

وی با اشاره به وصیت‌نامه شهید «محمود اکبری» مبنی بر واجب بودن پیروی از ولی فقیه زمان، گفت: پیروی از ولی فقیه پیروی از پیامبر و اطاعت از پیامبر، اطلاعت از خداوند است.

امام جمعه زیرآب با اشاره به حجم زیاد هنجارشکنی در خیابان‌ها، فرودگاه‌ها، فروشگاه‌ها و دیگر اماکن عمومی برخورد با این هنجارشکنی و هنجارشکنان را خواسته و مطالبه مردمی و وظیفه شرعی و الهی مسئولان عنوان و بر رسیدگی به آن در اسرع وقت تأکید کرد و افزود: پیش از فراگیر شدن آسیب باید از آن جلوگیری کرد و پنهان کردن و نادیده گرفتن آن بدترین کار و سیاست است.

رضایی ضمن حمایت از اقدام نیروی انتظامی در ایجاد سامانه پیامکی در رابطه با هنجارشکنان، گفت: همه دستگاه‌های دولتی و دادگستری نیز باید در این زمینه نیروی انتظامی را یاری دهند و این وظیفه شرعی، دینی و قانونی همه بوده و مطالبه مردم از حکمرانان خود حفظ امنیت و سلامت جامعه است و باید عرصه بر هنجارشکنان تنگ و حقوق مردم استیفا شود.

وی با اشاره به حضور نخست‌ وزیر ژاپن در ایران، افزود: ما از این حضور برای افزایش رابطه فی مابین این دو کشور بدون توجه به تحریم امریکا و استکبار استقبال می‌کنیم و این حضور نشانه عزت، قدرت، بزرگی و عظمت مردم ایران است.

امام جمعه زیرآب پاسخ دندان‌شکن رهبری به آمریکا را نشانه برحق بودن و با خدا بودن رهبری دانست و با اشاره به حرف ترامپ در این رابطه که به دنبال تغییر رژیم نیستند، خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند این یک دروغ است و اگر آمریکا توان این کار را داشت آن را انجام داده بود.

رضایی با اشاه به درخواست آمریکا برای مذاکره هسته‌ای با ایران گفت: ایران شش سال تمام با کشورهای 5+1 مذاکره کرد و به توافق رسید اما سرانجام این آمریکا بود که پایبند به این توافق نبود و از برجام خارج شد و همچنین، آمریکا هیچ وقت صادق نبوده است.

وی با اشاره به حرف ترامپ در رابطه با اینکه مذاکره با آمریکا موجب پیشرفت ایران است به سخن رهبری مبنی بر اینکه ایران بدون مذاکره با ایران هم پیشرفت خواهد کرد اشاره کرد و گفت: تجربه ثابت کرده است که هر وقت که ما را تحریم کردند، این امر موجب رشد و شکوفایی علمی جوانان و دانشمندان ما در حوزه‌های مختلف شده است.

امام جمعه زیرآب پاسخ تاریخی رهبری را دشمن حقیرکن برشمرد و گفت: این پاسخ نه از روی احساس بلکه از روی عقل، تدبیر، شجاعت و آینده‌نگری ایشان بوده و این پاسخ یک انسان با خدا به یک ابرقدرت ظالم بوده است.

رضایی با اشاره به حرف هنری کیسنجر در رابطه با امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه امام دنیای غرب را با بحران برنامه‌ریزی مواجه کرده است، این مطلب را در رابطه با رهبری نیز صادق دانست و افزود: هر حربه‌ای را که دشمن به کار می‌گیرد، مشخص می‌شود که رهبری از قبل در رابطه با آن موضع‌گیری به جا داشته و نقشه‌های شوم آنها را خنثی می‌کند.

وی انفجار نفتکش در خلیج فارس را حربه آمریکا در 11 سپتامبرسازی دوباره دانست که موفقیت‌آمیز نبوده است و افزود: در جلسه شورای امنیت از ایران نامی برده نشد و ایران مانند عربستان نیست و هر کجا که عملکردی داشته، عمل خود را علنا بیان کرده است و نمونه آن را می‌توان در کمک به حزب‌الله دید.

امام جمعه زیرآب در پایان ضمن تشکر از برخورد با هنجارشکنان سد لفور، این افراد را معلول دانست و بر ضرورت علت یابی تأکید کرد و افزود: در همه مناطقی که این هنجارشکنی انجام شده باید با مسئولان و علل اصلی انجام آن برخورد شود و مورد مواخذه قرار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار